• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

skitspännande koko! jag tror du har hur många tummar som helst som håller hårt för er (öhhh, det lät som ett konstigt uttryck )

• 4:e Maj

Mindre - Jag bor in england dar man maste ga till doktorn (ca 1 veckas vantetid) vilket jag inte riktigt har tid med sa har 1 vecka fore brollopet.

_koko_ - Ja, undrar till och fran om jag inbillar mig och det bara ar utdragen mensvark. Slutade med piller 1 ar sedan och har darefter anvant kondom.

mugglesfan - Ja, jag vet, men vill inte prata om det med nagon som kanner mig. Hoppas inte nagon av er tar illa upp. Brukar sallan ha sadan 'flyt' och har istaller redan gjort upp en plan B da jag ar 30 ar...

• Lapinette

4:e maj - stackars dig! Har en väninna som blev gravid när hon bodde i London och för henne var det en pers. Hemska gyn läkare och totalt känslokalla och oförstående då hon sedan skulle göra abort. Så jag hoppas verkligen du hamnar hos någon trevlig läkare.

• Liten med Mindre

Som svar på din fråga 4:e maj - flytnignar och molande värk (typ mensvärk), samt utebliven mens kan tyda på graviditet. Vissa i tråden har känt så.

Härlig bröllopspresent!

• 4:e Maj

Lapinette - Har jobbat pa flera av sjukhusen har och vet som tur ar vilka som ar br aoch daliga. Ar ocksa ganska driftig, om jag far saga det sjalv, och kan 'riva runt'/harja om det skulle behovas Min syster som ocksa bor har tyckte att hon blev lite daligt behandlad pa kontrollerna men att sjalva forlossningen var ok. Ska kopa ett gravtest i helgen sa far vi se.

• Telemarkgrrl

Mindre, fick du mitt mejl? Var det något att ha?

• _koko_

cicci - :p :p

Uppskattar verkligen alla tummar ni håller för mig!!

• Bröllopstokiig

TJINGELING sötisar!!!

Nu drar jag till mitt favvo ställe - Dubai!!!
    Jag hoppas verkligen att ingen mens kommer för Mindre och att äggen är delikata tillsammans med makens snabba grabbar Kokos!

Sen önskar jag er alla andra en super trevlig Valborg och Lycka till med allt från Lägenhetsflyttar, till semestrar och förlossnignar och sjukbesök samt vad ni nu ska ta er för

KRAMAR

• Liten med Mindre

Telemarkgrrl - JAA, tack tusen gånger! Jättebra med inspiration. Har knåpat ihop ett dokument med lite olika förslag på system. Nu ska jag bara få en referensgrupp utpekad åt mig. Gissar att det kommer att vara än svårare, såvida inte kunderna trycker på lite. Hmm...kanske skulle tipsa dem. ;)

Bon voyage Cicci!

• mugglesfan

4:e maj: nä ingen tog illa upp. Lycka till med testet - det låter som att det vore ett välkommet resultat(?) om det blev plus.

Var är Page förresten? "Äggar" inte hon i dagarna el har jag rört i hop det?

Svar på tråden När märker man av det?