• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Hmm...har Page fullt upp med att jaga ägg? :? Det kanske var så. Hoppas att de får fatt i det.

Happy hunting Page!

Skickar att jätte LYCKA TILL! till Frejis med, fast du kanske inte hinner läsa detta nu. Nervöst värre ikväll kan jag tänka. Hoppas rösten har kommit igen hyfsat.

• mugglesfan

Jag ansluter till Lycka-till-kören om du skulle läsa detta Frejis! Men det går säkert finemang... Hoppas du blir lite "fullur" (full på isländska ) imorgon kväll också

• mugglesfan

Är det jag som inbillar mig el har folk blivit mer rabiata på BT? Tycker det oftare dyker upp trådar där folk hackar på varandra för att de har olika åsikter. Tänker närmast på www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2075955.html
    Diskussionen ballar liksom ur och handlar mer om vem som har rätt åsikt än TS fråga till slut. Lite tråkig stämning (även om just denna fråga var lite udda ).

• _koko_

Hahahaha, ja, "när märker man av det" är en jäkligt udda fråga muggles!! :D Tror det blev lite fel i din länkning...

Trist om BT ska bli som FL... :(

• viktualia

mugglesfan - fniss... du la ju in fel länk och jag är NYFIKEN... hoppas du springande med rätt snart!

• mugglesfan

Oj! Hur kunde det bli så?

www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m2251418.html

Nu då?

Jag förstår inte att man kan vilja bli inledd av sin exman, men det är "beside the point". Stämningen påminner mig om alkotråden och en annan tråd om ngn vars pojkvän hade kört mot rött och blivit av med körkortet. Det är sådan ettrig ton i viss inlägg, typ "du är ju dum i huvudet som kan tycka så". Jag gillar inte det...

• mugglesfan

Är det så på FL alltså?

Jag har aldrig lyckats fastna för FL. Vart inne där ngn gång men dels tycker jag inläggen ser så röriga ut och dels har jag tyckt att innehållet i inläggen ofta är ointressanta. Typ miljarder BIM-listor...

• mugglesfan

Fast man kan ju verkligen säga att diskussionen här har ballat ur MÅNGA gånger när det gäller ursprungsämnet!

• Lapinette

muggles - vi orkar helt enkelt inte lägga in alla känningar vi har vid BIM även jag gör det !!Jag menar så klart vi måste diskutera alla världsproblem här inne också blir lite jobbigt i längden att bara jämföra aladåber och magar.

• Lapinette

Vet att du älskar att leta upp "udda" trådar här på BT.

Svar på tråden När märker man av det?