• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Vad skönt vänner-fan. Mer godis till lill-klimp*n. :)

God och trevlig helg på dig!

• nu är jag fruL

vänner vad skönt att höra!!!!!
    GRATTIS!!!!!!

usch grav diabetes är inget NÅN ska behöva få. Så vad bra!!!!

Klart att äter man mcyket socker precis innan test så syns det, det är ju klart!

Överlevde du fastan

mindre: men kanske dags att göra ett nytt test, man kan ju förändras, 9 år är en lååång tid.

det finns ju laktosfri mjölk att ha till gröt! det är vel absolut inget problem att få tag på latosfria alternativ!

• BrudSommar2006

Nej men är dansande björnarna borta, ja där ser man!

Vänner-fan, vilken tur, jag har också funderat på det där med att äta precis innan MVC besök och det känns inte som något bra idé nu då. Trist bara när man har tid kl 13.

• viktualia

Mindre

Här kommer Vickans hemsnickrade laktostest:

1. Ät INGET med laktos på ett dygn, men ät vanligt i övrigt.

2. kläm i dig typ 3 matskedar med messmör - som princip består av rent möjlksocker.

3. invänta magens reaktion. Händer inget särskilt - då är du troligen inte laktosintolerant. Blir magen helmuppig - läge att göra ny laktosundersökning.

• Liten med Mindre

Åhh - huuuh - messmör som är så äckligt. Magen kommer nog vända sig av bara farten. Kanske inte så tillförlitligt.

Kan jag hälla skumpa på gröten istället? Så vet jag var bubblorna i magen kommer ifrån? :)

• sweetstreet

Hallå tjejer!!!!

Har INTE hunnit läsa ikapp allt ni skrivit sedan jag var här sisit (förrgår).
    Mycket på jobbet nu såhär en vecka innan semestern så jag har inte hunnit in i tråden.
    Vill bara uppdatarera mig lite snabbt.

Hur gick det för KOKO-gumman igår??????????????

• sweetstreet

Och hur går det för BIMarna??

• viktualia

Mindre - ajsan... själv gjorde jag testet och fick ingen reaktion.. men jag tycker att messmör är gott... så det var helt ok..

• Liten med Mindre

Sweet - koko plockar ägg på tisdag! :)

Själv försänker jag jobbet i gröna gaser iväntan på BIM. Inga symptom syns eller känns i den otäcka dimman. :D

Laddar inför helgen med lite skumpakubb som granntråden håller på att testa åt mig.

• mugglesfan

Sweet: det gick bra för Koko - tror hon hade 7 ägg påväg att mogna

Mindre har inte fått ngt drippelidropp än! Tjohooo!

Svar på tråden När märker man av det?