• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Page, du får inte försvinna! Jag vill fortfarande veta vad du heter som alla tycker är så fint!

Lapinette, nu är det inte långt kvar till läkartider och provsvar. Snart blir det nog en lite kanin i alla fall!

Storasystern, den där tråden där han och exet ska åka på resa med dottern är ju fortfarande i full gång!

• Storasystern

BrudSommar - är den? Jag kan inte hitta den. Visst är den på gränsen till lite skrämmande???

• BrudSommar2006

Storasystern, jodå, den ligger under Relationer och heter Rådvill!!

www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2228531.html

Hoppas att han tar sitt förnuft till fånga och slutar försöka muta henne med resor och pengar! Nåväl, jag tycker fortfaranade att inget slår de dansande björnarna!

• 4:e Maj

Till er som laste mitt inlagg igar har jag nu gjort ett grav test och det var positivt.

• Liten med Mindre

Grattis 4:e maj. Då får du beställa in ett alkoholfritt bubbel till bröllopet. :)

• Liten med Mindre

Eller ta en klung äkta vara och njuta.

(Säger hon som pga missförstånd fick alkoholfritt vinbärsbubbel till alla gästerna på bröllopet. Vi skaffade oss en champagne lite senare istället. :))

• viktualia

pip!

jag tror att dansande björntråden är raderad... hittar inte den trots idogt sökande!

• Liten med Mindre

Inget nytt att rapportera här förresten. Inte minsta lilla symptom på BIM eller BOM. Nervöst att gå på toa varje gång. :( Fast det känns ju rätt skönt att veta att funkar det inte så är allt klart för utredning i maj.

Inte för att jag kommer vara gladare för det när mensen väl kommer.

Men jag är lycklig för att det är fredag. Och jag har tagit långledigt. Och packat ner mousserande vinet till Falun. Föreslog skumpa kubb. :) Ledig måndag behövs för att jaga ikapp motivationen. Kanske skulle skaffa lite balkongplantor och göra mysigt. :)

• Lapinette

4:e Maj - GRATTIS! Hur känns det? När ska ni gifta er?

Mindre - kommer du ha tillgång till dator i Falun så vi får veta hur det går för dig? Håller tummarna att tanten uteblir annars får du som mig börja springa hos farbror doktorn i maj.

• Lapinette

Förresten började på vippen gråta på bussen imorse när jag såg en mormor/farmor som satt och kramade om sitt barnbarn som skulle till skolan. Kunde inte låta bli att tänka på min mamma då jag vet att hon längtar efter ett till barnbarn. Gulp, vart tvungen att svälja den stora klumpen som satt i halsen och blinka bort tåren som var på väg. Tittade ut genom fönstret och försökte tänka på det vackra vårvädret istället.

Svar på tråden När märker man av det?