• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • 4:e Maj

Tack! Det kanns bra, trodde det skulle ta minst 6-12 manader sa jag har inte riktigt kunnit tagit in det. Ska nog kopa nagon grav bok i helgen sa jag vet vad jag ska sluta ata (ost, fisk, skaldjur etc?).

Lapinette - Gifter oss 4:e maj, nasta Fredag (*pirrigt*).

• Liten med Mindre

Lapinette - rapporterar när jag är åter i stan. Senast onsdag borde jag ju veta. Troligen tidigare. Blä vad jobbigt det är att vänta!

Vet att mina föräldrar är lika sugna på barnbarn som din mor tycks vara. Skulle så gärna "hjälpa till" där. Men de vet ju att vi försöker och säger inte så mycket nu mer. Tack och lov.

Svärmor däremot har ju redan halvstora barnbarn, så där är nöden inte lika stor.

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    Mindre: åhhh vad spännande med BIM. Hoppas verkligen verkligne verkligen att det inte blir BOM. det har varit för många såna för er.

jag anar nåt om att din man varit på simtest. Gick allt bra? Vad står härnäst på undersökningslistan?
    Har du fått dina svar?

jag blir så peppad av alla som fått hjälp osv, ni måste också komma in på banan. fast SJÄLVKLART så hoppas jag attd et tar naturligt innan hjälp behövs.

lappis: tat lugnt vem vet.... kaninen kanske trots allt fåpr massa ungar....
    hoppas!

Sweetan: jag har ju varit extremt frånvarande. Hur ser läget ut för er? Vet ni andra? vad för slags Op blir det? När och vilka konsekvenser? Håller tummarna.

mindre: bubbel kubb låter som en sjukt bra ide tycker jag. Faaan vad jag skulle vilja göra nåt sånt!

Hmmmm jag uppfattade inte riktigt pages inlägg som att hon skulle försvinna utan bara mer tack och hej för kvällen...
    är jag korkad eller?
    Du får verkligen inte försvinna page!!!

• _koko_

:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p

Var bara tvungen att kika in och pussa er alla! Försöker skriva lite mer senare, men om jag inte hinner det får ni ha en underbar helg allihop!!!

Hoppas att jag är pigg nästa vecka, isf vill jag luncha!

• Liten med Mindre

FruLlan - simtestet gick bra. Men nu är älsklingen nervös för att det ska dyka upp något där. Gemensamt läkarbesök 14 maj. Mina hormontester var normala i alla fall.

Stora hälsningar till tråden från Frejis - hon laddar för fullt. Tror väl att rösten är hyfsat tillbaka - men det stod det inget om i meddelandet.

Undrar om man kan sätta upp några specialregler för bubbelkubb - eller om det bara är att skåla när man känner för det? Minst en skål för varje vält kubb i alla fall? :?

• viktualia

Mindre - skumpakubb är ju tidernas bästa idé!!! En skål för varje nedslagen kubb är ju strålande! åååå jag vill vara med!!!!!

• 4:e Maj

viktualia - Ok, tack sa mycket.

• nu är jag fruL

men varför ska man bara ¨få dricka när man har ner en pinne????
    är det inte när det går som sämst man behöver stoooora klunkar

näe skit i regler drick hela tuiden vetja... skåla för de som ramlar och för de som står. Ingen urskiljning här inte.

Fy faaaan vad jag också vill ha skumpa, och VIN.
    Åhhh vad gott.
    Fyra månader kvar.....
    sen jäääävlar!

• nu är jag fruL

hejsan kokosen
    är med på lunch nån dag nästa vecka. fasiken vad mysigt! om du mår bra så klart!!!!
    Tvillingarna kommer i första hand

mindre: vad skönt att hormoner och simmare ser bra ut.
    Alltid något!!!!

Svar på tråden När märker man av det?