• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Just den här var faktiskt ett tips från Piggelin - vi brukar ibland skicka "dagens värsting" till varandra. Det finns många goingar; allt från alvbröllop till dansande björnar...

• mugglesfan

Så kan man förfasa sig över hur knäppa alla andra är och hur normal man själv är haha

• mugglesfan

Jag tycker förresten inte att det är negativt att den här tråden innehåller allt mellan himmel och jord, det är kul! Men när det ballar ur så att folk börjar racka ner på varandras åsikter så är det inte lika najs tycker jag... (vilket aldrig sker i denna tråd som tur är).

• Lapinette

Instämmer...jag är nog mer den där som gärna diskuterar annat än hur man blir gravid. Känns som man redan har fått alla tips som går att få. Kul att få veta lite om alla som hänger här på tråden.

Har hört av Piggelin om "dagens värsting".

• viktualia

mugglesfan- jag tror att det är de där galenpannetrådarna som gör att jag fortsätter att bevaka mer än denna och granntråden... man slutar ju ALDRIG att förvånas över alla galenskaper...

...och de dansade björnarna står nog på min topplista över sanslösa frågor...

• Lapinette

Jag går alltid direkt in på Mina favoriter när jag går in här på BT. Hinner inte och orkar inte ta del av andra trådar än den här och mina andra två bl a resetråden med Piggelin, Rosenhaga och Fröken Rut.

• _koko_

Ja, så är det på FL. Delar av den sajten är bra för såna som jag, kan få lite extra stöd i det jag går igenom av andra som går igenom samma sak. Men i övrigt är det helt skruvat. Precis som du säger, muggles, så flödar det över av idiottrådar och bim-listor, och inläggen drunknar för att det skrivs så vansinnigt mycket.

Det är fruktansvärt vad folk häver ur sig som de aldrig skulle kunna säga om de stod öga mot öga med personen i fråga... :[

• Lapinette

koko - tror inte jag skulle diskutera mitt sexliv med vilt främmande människor heller ! Men här känner man sig trygg och anonym (pyttsan!).

Nej, tjejer nu drar jag iväg till SATS igen. Tar nog en tur i lite butiker innan det ska spinnas loss.

• mugglesfan

Nä hörni - shopping time, ut på stan i det fina vårvädret! Här ska handlas lite ny bh och toppar, insåg härom dagen att mina sommarkläder nog förblir oanvända i år - allt är mer el mindre tajt... Ska det vara en el på det? Kul att handla nytt också, men utbudet är ju inte lika stort när hänsyn till magen ska tas. Nåja, dagens i-landsproblem ellerrrr? Ha det gött i vårvärmen!

• Hjortron

23 grader i skuggan på balkongen, me like! Tyvärr finns det ju lite att göra inomhus också så jag smiter in här mellan diskvarven. Fy vad mycket disk det blir om man lämnar kvar disken på kvällen. *skäms*

Jag har ju redan erkänt mitt FL-beroende men numera hänger jag mest på inrednings- och mattrådar. Orka sitta och läsa alla BIM-trådar och inlägg typ "Jag har lite molvärk i magen. Kan jag vara gravid?" Suck!

Dansande björn-tråden har jag missat..allvarligt?

Svar på tråden När märker man av det?