• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Skumpakubb låter som en MYCKET bra idé - varför har ingen kommit på den förut????? Piggelin - hallå, det vore ngt för oss sedan sommaren 2008!!!

Jag har tom alla attiraljer hemma, attans.

• nu är jag fruL

Heeeeeeeeeeeeej sweetan
    hoppas att allt är bra.

Kolla mina frågor om dig förut....

Näe ni raringar
    Nu måste jag sticka. Ska till syrran och det är lååång resa. Först ska vio dock lämna katterna på landet hos mamma och pappa. Oj vad glada dom kommer bli!

ha det så super underbart!!!!!

jag skapar nu tråd på måndag!
    Pussar
    och kramar
    och klapp på kinden
    puuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssss

• viktualia

mugglesfan - skumpakubb gick jättebra som fredagsfest i granntråden... ända tills FruLlan kom och snodde kungen... *suckar*

Hon var avis för att vi fick dricka skumpa och inte hon...

• mugglesfan

Vänner: vad gött att det var normalt! Jag hoppades på det, det lät ju lite misstänkt att du ätit precis innan.

Sticker ni redan idag till Falun Mindre?

4:e maj: grattis till plusset! Du kan äta ost, fisk, skaldjur, i princip allt. Om du är orolig, undvik opastöriserade ostar (läs på paketet, nästan alla ostar är pastöriserade), undvik rå fisk (gravad, sushi, rökt etc). Se till att maten är genomvarm (ingen blodig biff) - sunt förnuft räcker långt mao!

• mugglesfan

Just det, glömde skriva det: skaldjur är ju kokta så det är ingen fara alls.

• sweetstreet

Å HÄRLIGT!!!!!!

Vad GLAD jag blir! Helt varm i hela mig liksom!!! :?
    Att Kokosen ska få plocka finfina ägg på tisdag! HURRA HURRA HURRA!!!!! :) :) :) :) :)

Och så blir jg så glad av att titta in i tråden och heja på er Gullisar!! :)
    Alldeles varm i magen!
    Plötsligt känns morgonen mycket roligare trots regnhimmel och grådask... Och tunga ögonlock....

• mugglesfan

Jag har saknat dig Sweetan men hade för mig att du hade mycket. hur ska det gå utan ditt pladder i 3 hela veckor?! Du måste försöka hitta ett internetcafé och säga hej en gång i veckan iaf...

Är det inte väldigt dyrt på Hawaii förresten? Vilken ö ska ni till? har du länkar där ni ska bo? Är nyfiken...

• sweetstreet

fast FruLLan,

man är ju heeelt skadad. Först när jag läste ditt inlägg så tänkte jag: vadå ska fruLLis till japan????

För den första som ploppade upp i skallen var Storasyrran och till Japan är det ju en lååång resa! ;) :D :D
    Sedan kom jag såklart på att du ju menade din egen riktiga syrra!!!!!! :D

Hm, näe jag är inte skadad! Jag är inte skadad! Jag är inte skadad! :? :? :?

• sweetstreet

Mugglan,

vi kommer ta med oss en dator dit (näe vi är INTE beroende av moderna tekniken.... :? :o) men det är framförallt för att kunna ladda ner bilder. Min man är fotofreak så han lär gå loss som sjutton på Hawaii, och hans förslag var att vi skulle ta med oss datorn så han kunde ladda ner bilderna från minneskorten vrje dag. Istället för att köpa typ 100 minneskort som kanske skulle räcka 5 dagar????? ;) ;)

Iallafall så kan jag ju slänga in ngn liten hälsning om det finns internetuppkoppling någonstans där vi är. Men jag har ingen aning om det kommer göra det.

Svar på tråden När märker man av det?