Nu när ni alla säkert redan gått för dagen har jag lite tid att skriva. Äntligen semester, ni anar inte hur mycket jag behöver det här!!! Hoppas att allt går bra nästa vecka och att jag mår bra också så att det inte bara är ytterligare en semester som blir sjukvecka...
Bara tre sprutor kvar nu, fredag, lördag, söndag. TRE! Blir alldeles yr när jag tänker på det... Tänk att den jobbiga väntan äntligen går mot sitt slut...
Oavsett vad som händer nu kommer jag äntligen att slippa klimakteriet, sprutor och all annan skit åtminstone över sommaren (kliniken stänger juni-aug)! Och skulle det inte funka den här gången har jag en skön alkohol-full :D sommar framför mig och kommer även att få reda på om min vete/mjölk-fria diet har funkat på endon. Så oavsett vad som händer kommer det att medföra något positivt.
Sitter här och blir alldeles sentimental nu, ett halvår av väntan är över om några veckor. Tänk er att ha 6 månader mellan äl och bim...
Hoppas allt gick bra för frejis idag, att rösten repade sig och att du hade roligt också!
mindre - tycker inte det räcker med en skål per sänkt pinne, ett GLAS isf! :D
Mycket bra idé dock, måste kanske också sno den. ;)
FruLlan, underbara fruLlan... :p
snartis och FruL - Förutsatt att jag känner mig ok, är onsdag en bra dag för lunch? Om vi ska sitta ute hänger det förstås på vädret, vi får höras efter helgen helt enkelt.
Ang att vi varit flitiga - vi har ju legat av oss!!! Vi kommer max upp i 10000 inlägg den här gången skulle jag tro, det är ju 2000 färre än förra, så till nästa får vi allt skärpa till oss! :D :D
Men det känns lite speciellt att fruLlan får skapa tråd nummer 4, det betyder att några av oss känt varandra i 9 månader nu. :) :p
Märker ni vad blödig jag är idag??? Hahaha, måste vara hormonerna... :D
Undrar vad mer jag kan skylla på hormonerna... vädret? hunger? dammet på mitt skrivbord?
Över till nåt helt annat: jag trodde ALDRIG i hela mitt liv att jag skulle bli lycklig över flytningar, men efter ett halvår som snustorr (och pga det i princip oförmögen att ha sex, ens med glidmedel :( :[) , börjar jag nu äntligen skymta lite i trosorna igen, yeeehaaa!!! :D :D :D
sweet - jag är kvar! :)