• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Coolt Vickan!

Har skickat mail nu!
    :)

• sweetstreet

Själv föredrar jag skärgårdspaddling. OCh det är skärgården jag saknar mest också tror jag. Fsat jag försöker ibland trösta mig med tanken på att jag faktiskt bor på en ö nu!!!!! :) ;)

• sweetstreet

Men det låter skitkul att ni fick en hajk i bröllopspresent tycker jag!!!!! :) :) :)

• viktualia

Mina första försök att paddla kajak gick av staplen på Nämdöfjärden - otroligt vackert och mysigt. Trots att jag numera har en ganska omfattande kajakvana, så känner jag mig tryggare i kanadensare.... favoriten är forspaddling i Dalälven - men det var mååååånga år sedan det blev av senast...

(den där knasiga gratismailen brukar ta en stund på sig... men så är det väl när man försöker vara hemlig och lägger ut sin hemliga mailadress... jag svarar så snart jag kan sen!)

• sweetstreet

Å Nämndöfjärden....

*blir glansig i blicken*

Mmmmmmm

Ja du Vickan! Just däromkring har jag sjukt många bra tips på fina öar med bra tältplatser!!!! :) OM du någonsin får för dig att ge dig ut i havskajak igen alltså. :)

Ingen brådska med mailet. Det kommer när det kommer.
    Själv ska vi ut och fixa lite grejer på stan snart så jag mailar dig kanske senare ikväll (natt hos er).

• mugglesfan

Sweet: Vilken skitbra inläggsidé av din man!! I'm impressed! Herreguuud, jag skrattade så högt och länge att maken undrade "vad är det?" men det blev liksom för långt att förklara hela storyn med att ledas in av sin exman mm.

Ja ibland skulle jag vilja ha en identitet till på BT och då skulle jag göra just sådana där inlägg hehe.

Även din idé med vigsel med gyttjebrottning - HA! Skulle varit såå kul att se folks för och emot. En del är ju för alla idéer - typ "gör som du känner är bäst" i bästa 70-talsanda. Som du skrev, de tar allt så förbannat allvarligt... Hur orkar de?!

Nä nu får jag nog gå och hjälpa till med maten...

• mugglesfan

Förresten; "stock och sten" - då måste stenen vara testiklarna då eller?!

• Lapinette

Är ni fortfarande ute och tältar här på tråden?!!

Själv har jag precis krypt upp efter en riktig pizza (ni vet en vedungsbakad som är aldeles för stor för tallriken och full med fräscha grönsaker, prosciutto och ruccola) och på det (när jag kom hem) ett varmt bad. Tror jag ska dega hela kvällen.

• vårbrud2008

Lapinette
    Jag är här med ett glas vin i ena handen och lite godis i andra.

Sonen sover och sambon är på grillparty, (endast killar var bjudna) :(

• Lapinette

Vad taskigt, fick inte du följa med?

Själv så håller jag på och fixar lite efterrätt och ska sen slå mig ned i soffan igen men går då och då till datorn för att lägga in allt fint vi har sett idag när vi var ute i 5 timmar med vår inredningshjälp. Budgeten för vardagsrummet sprack direkt!

Svar på tråden När märker man av det?