God morgon :)
Tack till alla i tråden som höll tummarna för mig i fredags, det gick jättebra! Över alla mina förväntningar, måste jag säga!
Rösten kom tillbaka och opponenten var väldigt bra: intresserad av ämnet, kunnig och duktig. Det blev ett samtal och en lång diskussion mellan henne och mig, vilket handlade om teoretiska saker som vi båda tyckte om och inte om en opposition. Helt fantastiskt bra! och vi hade kunnat fortsätta några timmar (det gjorde vi visst senare under middagen).
Festligheterna... är lite trött idag eftersom vi hade en mindre middag i fredags (en mer akademisk och ämnesinriktad sådan, lite tråkigt för min man ;)) och en mottagning hemma på lördag. Jättekul förutom det faktum att maten som jag hade beställt inte var klar när den skulle hämntas, dvs beställningen aldrig skickades iväg. Tänk er: drygt 50 personer ska komma och cirka två timmar före det står man där med beskedet att det inte finns någon mat. Jag var först chockad, sedan rasande arg och panikslagen till sist.
Tur att det finns så många matbutiker i närheten av oss. Vi köpte allt som kom i vår väg och fick ihop en buffé på ca 1 timme som faktiskt blev väldigt bra. Det löste sig till slut och det blev jättekul :)
Summa summarum: jag är jätteglad och nöjd!
Ikväll ska vi på kryssning :) en kort historia, men kul ändå.
Ska gå tillbaka och läsa vad ni har hunnit skriva. Kram till alla :)