Lapinette, att det är så kort tid kvar till era läkarebesök, det är ju jättebra!
Frejis, grattis, grattis, kul att det gick så bra, fast det trodde jag nog att det skulle göra! Trist med cateringen men det löste sig visst i alla fall. Hoppas att ni får en trevlig kryssning nu också.
Vänner-fan, det är tur att det inte är våra BM som ska vara med vid förlossningen! Min är trevlig men inte smartast i stan känns det som, även om jag tycker att hon blivit bättre och bättre vartefter tiden gått, det var en liten chock på inskrivningen bara! Fast det är kanske jag som vant mig... Nu är det ju inte långt kvar för dig alls, bär du med dig din journal överallt i fall att? Jag har skrivit en lista på allt som ska packas men själva packningen får nog bli i sista stund, man behöver ju hälften hela tiden.
Själv har jag ju fyra veckor kvar, kan ju bli längre om man har otur. Man törs väl inte hoppas på att det blir tidigare i alla fall. Idag är det klämdag men annars är det tänkt att jag ska jobba den här veckan och nästa. Det är så mycket kvar som jag inte fått gjort och jag hoppas verkligen att jag blir klar, det skulle bli så krångligt annars.
Idag har vovven klipptid, ska bli jätteskönt både för honom och oss. Annars har vi städat och fixat hemma hela helgen, bytt gardiner, städat akvariet osv. Jag fattar inte att det är så mycket som behöver göras jämt och dammigt blir det så fort man vänder ryggen till!
Sedan är det middag hemma hos mina föräldrar ikväll tillsammans med min bror och hans sambo, ska bli trevligt, och skönt att slippa laga mat! Någon brasa blir det inte för vår del, jag orkar inte ta mig till någon, annars har vi varit på Skansen ett par år i rad nu, det har varit fint fast det är ju jämt så kallt.
Längtar efter att få plantera på balkongen när jag läser om era trädgårdsbestyr. Vi har ju inglasat så jag satte ut penséer för länge sedan men i år så tänkte vi vara borta hela juli och har ingen som kan vattna, vet inte hur vi ska göra med krukväxter inne heller. Så det känns inte som att det är någon idé att sätta ut något på balkongen i år, det är lite trist faktiskt. Vi känner inte våra grannar så det känns inte kul att ringa på och fråga om det heller, när det är så här varmt så behövs det ju vattnas nästan varje dag, varannan i alla fall.
Nej, nu är det snart dags att åka för min del, ha det så trevligt idag nu alla!