• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Jag tror förresten att Mindre är datorlös i Falun men skulle uppdatera oss senast onsdag om tantbesök.

• Lapinette

Tänk att vara datorlös!!! Händer inte ofta i denna familj. Maken lever med mig och sin dator. Ja, han tillbringar mer tid med datorn än mig. MEN när vi har åkt iväg på semester så kan han faktiskt koppla bort den totalt.

Jag ska snart knata iväg och träna sen lär vi dra ut till landet. Trevlig Valborg!

• sweetstreet

Lappis!

haha! :D
    Vi har det ungefär likadant. Maken bär i stort sett alltid med sig datorn överallt. Och jag måste säga att sedan jag träffade honom har även jag blivit rätt internetberoende... ;) :D

• sweetstreet

Vi sticker förresten nu på fredag. MEn fram tills dess kommer jag nog titta in här då och då. Men har insett att det är ju sjukt mycket man ska hinna medtills vi åker, så vi får se hur pass mycket tid jag kan var ínne i tråden.

FruLLan ska öppna en ny snart igen va??

• sweetstreet

Önskar dig förresten jättestort Lycka till på torsdag när du ska på koll!
    :)

Och Japp, precis sååå kände jag med. Ett piller som man skulle äta med garantin att bli gravid inom 3 månader, tack!

Hehe. Men för oss blev det ju inte riktigt så då'rå... :(
    Men hoppas det blir precis just så för dig! :)

• sweetstreet

Hm, jag är skitnyfiken på Mindre!!!!! Hoppashoppashoppas verkligen at tanten håller sig borta!!!!!!

• sweetstreet

Mugglan,

det där med mardrömmar. Är det alltså ett vanligt "symptom" när man är gravid???????

Jag somr redan nu drömmer så sjuka drömmar.... Shit hur ska det gå om man någonsin får ne massa gravidhormoner i kroppen som ökar på de knäppa drömmarna?!?! :o

• sweetstreet

Victory,

trist med stickan, men hoppas du ändå får en skön Vlaborg. :)
    Eh, HAR en skön Valborg....Ibland tänker jag inte på tidsskillnaden. :?

• vårbrud2008

Trevlig Valborg allihopa!

Väntar in tanten idag, så vi får väl se hur det går. Har tyvärr en förkyning i kroppen så det är svårt och säga om man har gravidsymtom eller förkylning och allmänt trött.

Ska iväg ikväll och fira Valborg men det brukar ändå bli jag som får köra hem så jag behöver inte bekymra mig om alkoholen.

• Storasystern

Ville bara kika in så här på kvällskvisten och önska alla en riktigt trevlig valborg. Och ha det så skönt på lediga dagen imorgon också!

Koko om du läser detta idag - lycka till imorgon!!!! Jättespännande! (Visst var det imorgon??)

Jag sitter här och längtar hem trots det fantastiska vädret. Vi har haft ca 25 grader och sol idag och jag har varit på utflykt till Yokohama. Rätt trist ställe, men China-town var kul! Nu är det bara en vecka drygt kvar! Sen får jag åka hem! Hurra!

Svar på tråden När märker man av det?