• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Fast Hilleberg är ju otroligt fina. Fast svindyra!!!! :o

Men jag skulle nog välja ett kupoltält (som vi har). För jag tycker det är sååååå bra att inte behöva tältpinnar utan kunna smälla upp det precis var som helst.

Ja.... som på vardagsrumsgolvet då till exempel.... :? :? :?

• sweetstreet

Själv är jag helt konstigt pilsk.... :o :?
    Har varit det hela veckan från och till. Vissa dagar har jag varit lite för trött och stressad för att verkligen känna efter, men idag tycker jag minsann det kliat misstänkt i brallan.... :? ;)

Men jag fattar verkligen inte varför. Enligt kalendern borde jag haft ÄL förra veckan och jag förstår inte varför man skulle vara pilsk en vecka efter ÄL????? Skitkonstigt.

• sweetstreet

Jaja, jag har nästan slutat bry mig om att analysera min kropp nuförtiden. Man får ju hela tiden konstiga signaler. Den ena skummare än den andra.

• sweetstreet

Förresten! Frejis!!!!!

Hoppas du tittar in i tråden under helgen och berättar hur allt gick och hur du kände?! :)

Är så nyfiken.
    Höll rösten?
    Hur var opponenten?
    Tyckte du det var roligt eller "bara läskigt"?
    Hade du en härlig fest efteråt?

• sweetstreet

Alltså jag har just läst igenom tråden Mugglan tipsade om! Den om att ledas in av sitt ex....!

Håhåhåhå jag har faktiskt skrattat högt. :? :D Shit jag måste vara en ond och elak jävel???!!!! :o :o

Men ärligt talat. Visst, jag håller med om att tonen i måga inlägg är rå och inte alls som här i vår tråd. Fast jag kan inte hjälpa det. Jag tycker helt klart det är underhållande läsning....!!!!! :D :D :D :D :D

My God!!!!!
    Vissa personer är bara fööör mycket. Ojoj!!!

Det roligaste tycker jag är att många tar sig själva på så otroligt stort allvar. Och inte verkar fatta att vissa bara driver med "alla"!!
    Typ den där Tess23. Som tydligen var den som ni sa startade den där "dansande björnar tråden". Alltså min egen misstanke (kasnke har jag fel? Vem vet?) men jag tror helt klart att Tess är båg!!!! Någon som typ gillar att driva med folk här på BT. Skriva knäppa inlägg och trådar så att folk kan hetsa upp sig.

Hahaha!!! Tyckte det var skitskoj läsning!!!!!!!!!

• sweetstreet

Tror även att tongångarna i vissa trådar kan bli så "råa" och fientliga just för att vissa här på BT tar detta med bröllop, barn, graviditet etc på sådant enormt stort allvar.

Alltså missförstå mig rätt. Självklart är det viktiga frågor. Tänk bara på vår tråd där vi analyserar allt från slemmets konsistens till när-var-hur. Allt för att få till det. Så snacka om att ta graviditeten på allvar!! ;)

Men jag menar mer att vissa inte verkar kunna lyssna på andra och/eller respektera att man kan tycka olika. De likom går igång och tänder på alla cylindrar om någon tycker annorlunda än dem.

Men det är ju bara att gratulera dessa personer och önska dem ett lyckligt liv eller nå't. Sedan behöver man ju inte bry sig.
    Jag tycker ändå att det kan vara jädrigt underhållande som sagt. Elak som jag är!!!!! :)

• sweetstreet

Förresten så läste jag några inlägg högt för mannen. Alltså i den där andra tråden om exet.
    Och han tyckte verkligen att jag skulle skriva ett förslag som var såhär:

"TS, jag tycker det var en jättebra idé men kanske kunde man föbättra några detaljer? Varför kan inte Du stå framme vid altaret och invänta din blivande man. Då kan ju din ex-man leda in din blivande man hållandes om k*ken och sedan föra fram honom till dig. Det är ju en jättefin symbolik i detta att din ex-mans härliga organ varit inne i dig tidigare men nu får din blivande man och organ ditt ex's välsignelse."

Hahaha! :D Fyyyyyyy vad elakt!!!!!! :o Just ett sådant elakt, cyniskt och hemskt inlägg som man INTE ska slänga in!!!!
    Så det gjorde jag inte!
    Men jag kunde inte låta bli att garva när maken föreslog det.... :D

• sweetstreet

Nej usch vilken hemsk männsika jag är!

Fy, jag är inte bara GALEN utan även hemsk.
    Och snart hoppas jag bli mamma också!!!!

:o :o :o :o :o :o :o :o

• sweetstreet

Hm funderar.
    Kanske skulle jag också starta ngåon riktigt rolig tråd där folk fritt skulle kunna få tycka en massa...!?

Typ
    "Jag funderar på att ha en annorlunda bröllopsceremoni. Min dröm är att börja vigselförrättaren/prästen inleder med några fina ord om hur jag och min blivande träffades. Sedan ska vi bara kasta oss på varandra och börja gyttjebrottas. För att symbolisera hur det kan vara i livet. Ni vet, en relation är ju inte alls alltid en dans på rosor, utan ibland måste man kämpa. Både med och mot varandra. Och jag tycker att just gyttjebrottning skulle vara ett sådant bra sätt att visa denna symbolik med. Sedan när en av oss vunnit brottningen så skulle jag vilja att vi tillsammans tog ett renande bad i ett vackert badkar. Självklart in samma färg som blommorna i brudbuketten och som vi ska ha på sevetterna under middagen. Man kan ju inte låta badkaret förstöra färgtemat!!!
    Och efter badet skulle vi byta ringar och vigas.
    Vad tror ni om det? Tror ni att detta skulle gå att göra i kyrkan? Någon som har tips på en liberal präst???"

Tycker lugnt att en sådan tråd borde få folk att komma med åsikter på vad de tycker. :)
    Borde kunna matcha de dansande björnarna eller hur???!!! :D

• sweetstreet

Rajrajraj.....

Näe, jag är faktiskt inte alls full! :)
    Men på bra humör.

Och så tycker jag att mitt trådförslag var rätt kul faktiskt!!! :D Dålig humor.... jag vet :?

Men jag tror jag blev såhär glad efter att fått veta att Kokos ägg på G!!!!! :) :) :)
    Humöret sitter liksom kvar!

Och som grädde på moset (vilket skitkonstigt uttryck!!! :o) så fick jag ju lite tältminnen också!!! :)

Chibbachabbahoooooooooo!!!!!!!! :)

Nä nu ska jag sluta för annars lär ni tro att jag rökt på.....

Tjingeling!
    Och passar även på att säga Grattis till Vänner för attdu inte hade FÖR höga sockervärden!!! :)

Kom på att jag skulle göra det nu när jag äntligen lyckats läsa ikapp tråden.

Svar på tråden När märker man av det?