• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Vi andra har fattat det !!!

• sweetstreet

Vickan!
    Vi har ett North Face "Corriolis" kupoltält! :)

Har varit super!!!
    Fadt lite väl dragit när vi var i fjällen där det var kalla nätter.
    Men eftersom vi mest använt det när vi paddlat så gör det ignet. Då är det kanon!!! Inga bra absider dock. Så om det blir ett nytt ngngång i framtiden så skulle jag nog välja ett med lite större absider... :?
    Men jag älskar verkligen mitt tält!!!! :) :) :)

Eh VÅRT tält menar jag såklart.
    Det var den första gemensamma grejen vi köpte jag och min man!

Ett himmelsblått underbart litet tält!.
    Haha! första nätterna efter att vi köpt det satte vi upp det i mitt dåvarande vardagsrum och provsov i det!!! :D

Haha! Man har jädrigt bra 6 i tält!!!!!!! :D
    Fast om man har "grannar" får man langa över lite öronproppar innan man kryper in i tältet hahaha!!! ;)

Jag är en TältNÖÖÖÖÖÖÖÖRD jag trallallaaaaa!!!!!!!!! :)

• sweetstreet

Lappis!!
    Det är bara för att ni andra är så snabba!!
    Och förresten så är ju du ordförande i vår klubb "Sjuka huvuden" så du borde väl känna igen en galning när du "ser" en?! :? ;) :D :D

• Lapinette

Oj, oj...vad ska man säga...???

• Lapinette

Absolut Sweet du kvalar in galant!

• sweetstreet

Hehe!!!!!!!

Du behöver inte säga ngt alla Lappis.
    Jag fattar... :? :?

:D

• sweetstreet

Men nu ska jag dra hem!

Tittar in senare igen!

:p

• _koko_

Asså man kan ju vara galen och GALEN...

Jag kvalade ju in till klubben häromdan, men nu börjar jag fundera på om jag verkligen platsar... :D :D :D

Har suttit och skrivit protokoll och sneglat på poirot tills nu, men nu måste jag nog sova. Klockan ringer halv 9 i morgon! "Sleep tight, your airforce is awake", som min mamma skulle sagt. :)

• sweetstreet

Moahahahaaaaa!
    Självklart är jag GAAAAALEN!!!! :D

Koko, du har förresten fått mail! :)
    Kunde inte låta bli eftersom jag kände att jag iallafall måste få "förklara" lite om varför jag älskar vårt lilla blå tält, och vad kan vara bättre än lite "bildbevis"?! :D :D :D

• sweetstreet

Vickan!
    En akka är inte fy skam det heller!!! Vi var grymt avudnsjuka på några kompisars akka en fjällvandring när det regnade multum.

Så vi sågs i deras tält varje kväll (när det regnade) för att vara sociala... Vårt är ju lite för litet för att knöka in så många i.

Svar på tråden När märker man av det?