• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Godmorgon i nya tråden :D :D :D

• nu är jag fruL

Hejsan tjejer
    jag mitt senila klantarsel glömde ju bort att starta en ny tråd igår
    SORRRYYYYYYYY

så nu är det bara att hoppas att ni all hittar hit. det finns ju tyvvär ingen länk i den gamla tråden hit. men det nya namnet är ju inte sååååå annorlunda.

KOM NU ALLA

• nu är jag fruL

Heeeeeeeeeeeeeeeeej snartis
    vad kul att du hittade hit!
    klipska fina flicka

• Snart så....

Det var det första jag spanade efter så här på morgonkvisten

• nu är jag fruL

apropå kvällskiftets diskussion om dagis och ålder att börja på dagis så håller jag med.

Jag tycker också att vi har en knäpp syn på när barn kan börja på dagis.

det blev så oerhört tydligt när sweetan skrev det där om att man INTE får vilja vara hemmafru för då är man förtryckt MEN van får inte heller vilja börja jobba för tidigt för då är man karriärist...

helt sjukt tycker jag.

Jag vill kunna välja själv när mitt barn ska börja på dagis OCH jag tror faktiskt ibland att det är bättre lite tidigare. Vill jag att mitt barn ska börja vid 8mån så vill jag inte ha elaka blivkar från några grå sosse kärringar som läst att man ska vara hemma tills baranen är 1,5 år...
    näe då vill jag ha min frihet att göra som jag vill.

Dessutom så tror jag att många barn blir extremt understimulerade av att vara hemma med morsan. jag tror att barn mår bra av att vara bland andra barn och få social kontaklt emd andra.

Näe fram för dagis och framförallt friheten att göra som man vill.

• nu är jag fruL

helt rätt prioriterat gumman min.

synd bara att vi (eller jag) inte fick in en länk till den nya tråden i den gamla... men men det ordnar sig nog.

Hgur mår du gumman?

själv håller jag på att bli tokig på att jag sväller som en ballong
    så här hade kjag aldrig trott att det skulle bli.. Inte i v 8

• nu är jag fruL

ha ha ha
    nu är det sex inlägg i tråden
    och just sex gillar vi va

synd att ni kommer ta nr 666 när jag är bort annars så hade det varit mitt nummer

• Hjärtan på tråd

Hej tittar in hos er!
    Angående dagisdiskussionen så håller jag helt med om att föräldrarna ska få välja, sedan är det upp till pedagogerna att göra det bästa av barnens vistelse på dagis.

Jag har (tyvärr) ännu inga egna barn men om jag får kommer jag nog vara självisk och placera dem på dagis när det passar mig.

• Snart så....

*tillbaka med tekoppen*
    jorå har mått illa/konstigt sen igår kväll.
    Köpte massa smaskig kina-mat och vem fick bara ner 3 tuggor??? :(
    Det var bara hämta plättarna+sylt som var kvar sen i tisdags
    hela morgonen har jag mått illa, höll på att få upp frukosten ett tag *suck*

• mialove

Hej!

Har följt tråden en tag men inte haft möjlighet att skriva inlägg pga jobbet. Är gift sedan 19 aug 2006 och vi har försökt bli gravid sedan dess. Jag tycker att det är en jättebra tråd med många bra tips! Jag vill också passa på att gratta alla plussare och peppa alla andra!

Svar på tråden När märker man av det?