• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • viktualia

FruLlis - ambivalens är ett jobbigt projekt i livet... jag är bäst på sånt... å ena sidan är det misär att bo i hålan och å andra sidan så fungerar livet ganska bra....

Men du får tänka på folket i hålan när du sen har promenadavstånd till jobbet - för visst var det så i ditt nästa projekt?!?!

• pirr!

Moppy!
    Min gyn kollade hormonnivåer (hypofys och sköldkörtelfunktion tror jag det var)och blodvärden. Labsvaren verkar ej ha kommit än, för hon skulle skriva ett svar..

Lycka till

• nu är jag fruL

syrran:
    BIT ihop och kämpa. I jakten på plusset så får manfaanimej lov att offra sig. kan säga att jagh inte var sugen alls alla de gånger som vi tvångssexade under innan och efter ÄL. MEN det tog tillsist. Så det är bara att få fyr i gummislangen och suga in simmarna
    you pipp girl

häääääääääääääj nenne
    kul att du hittat hit du också!!!!!!

vickan: Japp gångavstånd mitt på söder jag kan säga att just biten med pendlingen kommer jag INTE att sakna. Tvärtom.

• Liten med Mindre

Nu ska jag iväg och gympa den stora mysko magen. Får se vad den säger om det.

Får kika på kläder imorgon kväll. Förmodligen måste jag få med mig alla partykläder, ihop med 2 omgångar träningskläder samt överdragskläder redan på morgonen. Och dra runt på det hela dagen. (Långt att åka hem emellan.) Begränsar urvalet något...

• nu är jag fruL

pirr:
    åååå såna tester skulle jag vilja få göra även omjag blivit gravid. jag älskar att gå till doktorn och testa mig

cicci: vilka tester fick du göra hos BM?

• nu är jag fruL

mindre
    kan du inte vara naken men måla halva kroppen med svart skokräm
    då behöver du inte släpa så mycket

• Liten med Mindre

Men storasystern - skulle inte du låta bli pipp denna månade, pga pillren? Eller missförstod jag något?

Förvirrad (vem har missat det?).

Kram

• Liten med Mindre

Åh hmm en kroppsmålning a la Demi Moore? (det var väl hon på omslaget väl?)

:D

• nu är jag fruL

vlket omslag

nu undrar jag vad du läser för tidningar mindre när du har nakna bruttor på omslaget

• nenne78

mindre
    åååh hoppas ändå att det är din kropp som bara jävlas med dig. PLUS! PLUS! PLUS! *ropen skalla, plus åt alla*

Svar på tråden När märker man av det?