• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nenne78

nä, nu måste jag hem till mannen. Puss på er!

• Moppy

Ja själva befruktningen kommer att låta: KAPPUSCH!!!!! Monsterspermien kraschar med den (slöa?) äggisen och TVINGAR sig in!! Hurra!!!

• Bröllopstokiig

Nu kommer jag med åka hem.... jag ska ut och flyga o morgon för jag ska till Blekinge på barndop. Så jag tittar in på måndag kväll igen, när jag är tebax!

massa kramar till er alla sötisar!

• nu är jag fruL

jag sak också ta och sticka snart..
    ska ut med projektet.
    Har absolut inte tid...men det tillhör projektavslut. Shiiiit så här tidigt har jag aldrig gått under hela mitt halvår här i hålan. Wow!

ha en super kväll på er alla raraingar
    puuuuuuuuuuu

• Moppy

Jag ska också pallra mig hem, ska ut och äta med en kompis och dricka mycket viiiin!!

Puss!

• mugglesfan

En hälsning från Trysil! Här är 60cm i backen, imorgon ska det snöa och på sön och lör blir det sol! Pistskidor på!!!

Fick igång mobilen som modem - lite lättare att skriva inlägg då! Men jag får inte läsa i kapp för de andra.,..

• sweetstreet

Å Muggles låter härligt!!!! :)
    Kör försiktigt bara!!!!

• sweetstreet

Ingen Page där ute???

Kanske blev du totalutmattad av shoppingen??????? ;)

• Page

Sweet, det där med att vara hemma två dagar och arbeta tre låter optimalt tycker jag. Lite som om äta och ha kvar kakan!

Av någon anledning känns det som om det vorde lite fredagsstämmning här på tråden i dag. Kanske är det fruLs sista dag i hålan och Muggles resa som gör det. Festa lugnt FruL och skida duktigt Muggles!!

• Page

Jag känner mig inte heller så stressad (som du sa Sweet) eftersom jag har bestämt att jag kommer snart kontakta gyn och om det är några fel då, förmodligen få hjälp.

I dag var det förresten första gången i mitt liv som jag tittade på bebisar på stan och tyckte att de var söta. Annars så brukar jag snarare sukta efter alla söta hundvalpar jag ser.

Upptäckte dock att alla mammor med små bebisar var typ 14 år...ja, eller kanske 20, det är svårt att se ibland. Lite läskigt faktiskt när jag kom på att jag kommer bli en gammal mamma.

Svar på tråden När märker man av det?