• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

då borde texten minska.

• Page

Är stickorna lika dyra i USA som här? Det är av det anledningen jag inte har köpt några stickor...är rädd att bli lika beroende av dem som av den här tråden!

• Page

Puh, det fungerade!!! Tack! Logiskt tänkande är tydligen inte min starka sida!

• Page

Är lite rädd också att jag inte skulle få utslag på dessa stickor och då vet jag ju redan nu att det inte kommer att fungera. Vill leva på hoppet några månader till.

• Page

Är du kvar på jobbet? Hur sent slutar du egentligen?

• sweetstreet

Jo stickorna är dyra.... :(

Men jag har faktistk oftast kört med en "pirat" för den är lite billigare än CB's. Inget digitalt, men det verkar ha fungerat ändå.

CB's digitala test kostar drygt 40 dollar och det tycker jag är alldeles för mycket bara! :o

Och nu när jag haft regelbunden cykel så har jag bara testat precis innan min beräknade ÄL och dår räcker et paket oftast 2-3 gånger eftersom man inte använder alla stickorna. Och då blir priset rätt humant ändå tycker jag.
    Ett paket kostar ca 20-30 dollar och det blir ju ca 10-15 dollar i månaden om det räcker till 2 eller 3 gånger vilket jag tycker är ok.

• sweetstreet

Jag är kvar på jobbet men ska faktiskt ta och packa ihop alldeles strax.

Jag jobbar väldigt olika tider. Men oftast går jag hem mellan 18 och 19 eller så på kvällen.

Längre än så försöker jag att inte jobba för jag har ju 1 timmes resväg hem också och det blir så väldigt sent om man är här längre.

• Page

Ja, det är faktiskt helt ok! Hur gjorde folk egentligen innan stickornas tid? Hade de en massa sex i onödan??? *tar mig för huvudet*

• sweetstreet

hehe! Ja antagligen hade de alldele för mycket onödigt 6!!!! ;)

• sweetstreet

Nu ska jag ta och packa ihop Page. Så ha en bra natt så hörs vi nog imorgon!!! :)

Kraaaaam!!!!!!!!

Svar på tråden När märker man av det?