• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

En fördel till med långt hår...man behöver inte ansa det så ofta!

• sweetstreet

du kunde väl klämt in väskan mellan titsen Page?!?!?!! :D

• Page

Hmm, om ditt hår är lite vågigt som det såg ut på bilden så syns det inte om det är ojämnt!

Jag brukar njuta lite i smyg när frisörerna undrar vem det var som klippte mig sist, med en spydig ja-nu-har-ditt-klippt-dig-själv-röst, ocj jag kan svara: Det var faktiskt du! Har man tråkigt så roas man av det mesta.

• Page

Hahaha, den hade faktiskt passat bra där!! Vilken syn!

• Page

Har vindarna vänt och det har blivit varmare hos er?

Var det du som undrade var Koko håller hus? Hon är nog nerbäddad i sängen, kände sig krasslig här om dagen.

• Page

Förresten...ska du testa med ÄLstickor denna månad eller kör du järnet i två veckor?

• sweetstreet

Här är kallt nu. Eller iallafall är det inte varmt. Ett par minus ungefär.

• sweetstreet

Jag ska testa med stickor. Men jag vet ju när jag ska ha min beräknade ÄL så det underlättar en del. Men förra månaden strulade det ju tills sig, så jag ska ska se om det är tillbaks i vanlig ordning denna månad. Hoppas det.

Fast vi försöker nog köra järnet ändå. Men ändå kollar med stickor liksom. Har blivit lite stickberoende :D

• Page

Hjälp...tryckte lite till och nu är texten så stor att jag inte ser mer än några ord i taget?? Hur ska man göra det omvänt??? Tryckte ctrl och plusknappen.

• sweetstreet

Hahahahaha!!!!!! :D

Testa att trycka ctrl "minus" istället. Vet att du helst siktar på plus Page, men denna gången tror jag att minus är bättre ;)

Svar på tråden När märker man av det?