• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Moppy,
    det låter väl bra att du funderar på att kolla upp allt. Hur länge har ni egentligen försökt???

• sweetstreet

Oj nu drog visst alla hem eller till gymet eller vart ni nu är...

Jaja jag får väl snällt jobba vidare ett tag igen då.

• sweetstreet

HA kollade bara en snabbis antalet inlägg i förra tråden och det var 12 372!!!! Heeeeelt otroligt!

• sweetstreet

Var är Koko egentligen????????

• nenne78

storasystern
    hahaha, alltså jag tror inte att jag ska ringa eftersom jag inte fått något plus. det BORDE inte ha blivit något. Men jag räknade ut att vi hade 6 2 dagar före ÄL så någon envis rackare kanske hängde sig kvar. Eller också är det bara min keffa kropp som inte fattat att cykeln ska vara regelbunden. Men jag har inte testat än och ska nog inte göra det förrän tidigast imorgon om det inte kommit något. Men jag brukar få nattliga besök av kärringen och den begynnande mensvärken är här så .. Men, men! Då blir det ju frankrike i höst!

• nenne78

weeeeeeh! nu får jag snart gå hem!

hej sweetie! har du vaknat nu?

• sweetstreet

Japp!!!!
    Men jag är j-ggt trött idag.
    Kanske avspeglade sig i mitt väääällllldigt plumpa inlägg om vad Mindre kan klä ut sig till på temafesten.... :D

• sweetstreet

HA Nenne det låter förresten bra att tanten inte kommit än ju!!! Hoppas hoppas!!!! :)

• nenne78

bra och bra... Beroende på anledning. HAHA! Det skulle vara sjukt kul om det var något men jag tror ju inte det. Tror bara att min kropp kör 30-32-30-32-30-34-28 cykeln, den man har när man är 15. .

• sweetstreet

Wow Nenne! Inte visst jag att du hade en sådan ungdomlig kropp!!!!! :o :D :D :D

Svar på tråden När märker man av det?