• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Frullan: Kommer knappt i håg, det är ju 2 månader sedan... Men jag vet att de tog blodprov i armen, och utav det kan de väl avläsa alla möjliga konstigheter. Sen vägning, blodtryck, urinprov... hmmm kommer inte ihåg mer.
    Sen gick de igenom sjukdomsbild och personuppgifter på både mig o maken. Kollade vikt/längd o sen satt vi o små pratade lite. De kollade senaste mensens datum och det där...
    Sen fick jag en mapp, o en massa tider för olika saker som Nupp, blodprov inför det, tider för återbesök hos henne osv.

• nenne78

Hur lång tid efter pluset ringde ni BM? Inte för att det är dags, men.. hehe... Kan bara föreställa mig så många konstiga samtal de måste få! Å jag har lite svårt för att ringa, trots att jag pratar så otroligt mycket i telefon på jobbet. Men det är annat att ringa som bara sig själv. För har man ringt och sen får MF och måste ringa tillbaks och säga, äh du det var inget...

• Moppy

Mindre, I'm telling you... it aint over... jag tycker snarare att verkar PLUSSITIVT än negativt att det kommer lite rosa/brunt. Har det inte gjort det för alla plussare härinne?!

• nenne78

pinsamt! Fast de tänker väl inte så...

• Storasystern

Mindre, det är när jag tar nästa pillersort som man måste avhålla sig! Så fram till nästa mens är det OK att guppa runt!

Japp, ska ge mig på den intet ont anande mannen ikväll tror jag minsann! :)

Nu ska jag gå och träna! (på gym alltså, inget annat! :) )
    Håller tummarna för dig Mindre!

• sweetstreet

Heeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!
    Kul att se att det redan är värsta farten på nya tråden!!!!!!! :D :D :D

Hur många inlägg kom vi egentlgien upp i i den förra??

Mindre!!!
    Jag hoppas och håller fortfarande tummarna, för som Muggles sa aå hade ju hon också lite brunrosa blödning runt BIM.

Och på tal om black and white tema. Kan du inte försöka med ett porrigt "black c*ck med vit sås"????? :D :D :D :D :D Låter betydligt mer spännande än fläskfile med diverse såser.... ;)

Näe men FYYYYY nu blev det bara FÖÖÖÖR mycket!!!!!!!!!!!!!!! *hötter med pefingret åt mig själv*

• Storasystern

Nenne, det låter jättespännande! Ser fram emot en rapport imorgon! :) *håller alla tummar jag har* *och inser att det blir svårt som tusan på gymmet* ;)

• sweetstreet

Syrran På honom bra! :)

• sweetstreet

bara skulle det ju va....

• sweetstreet

Har förresten inte riktigt vant mig vid att inte leta efter ordet "gravid" i listan över inlägg. Men med denna farten i tråden så lär man snart att adapterat och helt automatiskt leta efter "märker man det" eller så?! :)

Svar på tråden När märker man av det?