• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mialove

Mindre - det är ju jätteskoj med temafest. Jag tycker att det är skoj att vara långsökt. Att tex komma utklädd till börshaj på en fest med havstema...

Du skulle ju kunna vara Michael Jackson, en peruk och en kostym är allt som behövs. Det brukar gå att låna. Ett tips är att kolla utbudet av tex peruker på leksaksaffärer. Mycket billigare än vuxengrejer.

• Liten med Mindre

Hmm...har ju en vit och svartmönstrad handväska i alla fall. För liten i vanliga fall - men rätt party-lagom.

Mer!

Kanske ska måla alla finnarna svarta - då blir jag automatiskt vit och svartprickig. :D Saknar totalt pigment så här års.

Och så kan jag ha koftan jag haft under dunjackan - då blir jag svart med vita fjädrar. [krax krax]

• Liten med Mindre

Åh, långsökt.

Kanske ska klä ut mig till en fläskfilé med sås? Hur jag nu gör det. Heter det inte fläskfilé black & white?

Eller är det oxfilé?

• Liten med Mindre

Black and white är en klassisk rätt som vanligen serveras med en bit ljust kött och en mörkare, t.ex. nötkött, kalvkött och griskött och två olika såser en vit och en mörk.

• mialove

Ha, ha, den var jättebra Mindre. Undrar hur man gör med såsen. Det kanske funkar med sprayfärg - eller varför inte glitterspray så blir det ännu mer party!!!

• A.M.

Ahaaa - jag hittade er! Den gamla trådaen hade ju stängt och nu har jag plippat mig igenom en mängd irrelevanta trådar för att hitta ... ER! Hej!

Mindre: Vad sägs om bara en stor svart afroperuk - till din vintervita hud o vita kläder?

Eller kör hela hiphoparstilen - guldkedja, keps oversized kläder och allt, bara med den llla skillnaden att du är vit ...

• Moppy

ÄR tillbaka fr lååång lunch nu!

Pirr - är nyfiken på vilket typ av undersökningar din gyn gjorde?
    Vad jag förstår så följer gynekologen en hela cykeln med VUL när man gör en samt tar blodprov, för att se att det finns ägg och att de verkligen släpper.

Min man har faktiskt redan gjort ett simmartest och det var helt normalt :)

• Liten med Mindre

AM, afroperukerna användes flitigt förra året när Disco var temat. Svarta, vita och rosa. :D Gräsligt!

Tack för alla tips. Får inventera hemma.

• nu är jag fruL

mindre
    usch jag vågarnästan inte fråga...men hur går det med drippandet?

AM kul att du hittade hit tillslut
    här är vi

jag är bubblig i magen

• Bröllopstokiig

Nu är jag här igen.... har haft en del att göra, blä, men så fort jag tänker på att det är bara 4 månader kvar att jobba, så går det bra ändå...

Jaha, black and white Mindre... tycker nästan sånt är svårast och tråkigast, kan det bli mer än svartvita kläder (om man inte vill klä ut sig ordentligt?) Haqr inga förslag.
    Hur går det med droppandet, det kan inte vara så att du fått lite dropp just nu, typ som mugglan, lite så där innan BIM dagen och sen blir det inget mer?

Jag är gräsänkling i kväll, så jag ska sätta ihop det nyinköpta skötbordet, måste se om det funkar o känna efter lite hur det känns att ha det där... hi hi

Svar på tråden När märker man av det?