Hej!!!
Jo jag är här nu! Jag har varit hos min barnmorska och kollat mig. Fick lyssna på fina hjärtslag, 140/minuten. Så allt är bara bra! Fick även höra ett o annat plask! H*n var vaken!
Bebisen tar vad den behöver o jag ska inte vara orolig för att jag inte går upp i vikt, helt plötsligt kommer jag göra det ändå. Smala o långa människor har i bland mer plats inne i magen så då putar det inte så tidigt eftersom barnet får rum i allafall!
Frullan: Ag att du inte fick göra några tester är helt normalt! Tycket inte du ska vara bitter på din banrmorska alls. Det är under INSKRIVNINGEN man kollar blodtryck och tar blodprover och du gjorde endast ett snabbt ul, då kollar man bara bebisen, that's it.
Jag gjorde ju vul i vecka 7, jag drog ner brallorna, hopade upp i stolen , kollade ungen o fick ett kort, sen var det bye bye...
När du ska på inskrivningen när du kommer hem - då lär de gå igneom hela dig och din make med, med allt från sjukdomar etc.
Mindre: Jag hoppas fortfarande för din skull gumman! Det får bara inte vara mens på väg, usch vad trist i så fall!
Snartis: Ag huvudvärk, så är det jätte vanligt! (inte för att jag har haft det) På info träffen blev tjejern rekommenderade att dricka mycket och avstå från det med koffein i.