• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

frullan, tog de inte blodtrycket på dig hos BM?? eller missade de det lika som ert möte??

• Snart så....

Muggles, har du huvudvärk??

• nu är jag fruL

snartis
    näe inge blodtryck. Vi fick ju som sagtr bara vara där i två sekunder och då gjorde de UL. Inget annat.

Funderar skarpt på att byta BM.
    tror jag gör det när jag kommer hem.

• Snart så....

Ja konstigt att de inte bokade om er tid eller något som kompensation.
    Så mkt prover och annat de gjorde på vår inskrivning har jag nog inte varit med om.
    Har köpt en mapp för att papper som jag fått.

• Snart så....

Nu ska till BM nu, fick komma på en gång

• Page

Mindre jag är så ledsen för din skull. Håller med de andra och hoppas att det är falskdroppar...

• Page

Muggles ha det så skoj i Trysil och var försiktig!

• nu är jag fruL

bra snartis. verkar vara bra BM...

mugglan ha det stört kul i trysil men.... störtlopp kanske du ska låta bli

hej page

nu måste jag ha mat
    puuuuuuuuuuuuuuuuuussss

• nu är jag fruL

var är cicci idag? har jhon inte hittat hit?

och nenne?

• Bröllopstokiig

Hej!!!

Jo jag är här nu! Jag har varit hos min barnmorska och kollat mig. Fick lyssna på fina hjärtslag, 140/minuten. Så allt är bara bra! Fick även höra ett o annat plask! H*n var vaken!
    Bebisen tar vad den behöver o jag ska inte vara orolig för att jag inte går upp i vikt, helt plötsligt kommer jag göra det ändå. Smala o långa människor har i bland mer plats inne i magen så då putar det inte så tidigt eftersom barnet får rum i allafall!

Frullan: Ag att du inte fick göra några tester är helt normalt! Tycket inte du ska vara bitter på din banrmorska alls. Det är under INSKRIVNINGEN man kollar blodtryck och tar blodprover och du gjorde endast ett snabbt ul, då kollar man bara bebisen, that's it.
    Jag gjorde ju vul i vecka 7, jag drog ner brallorna, hopade upp i stolen , kollade ungen o fick ett kort, sen var det bye bye...
    När du ska på inskrivningen när du kommer hem - då lär de gå igneom hela dig och din make med, med allt från sjukdomar etc.

Mindre: Jag hoppas fortfarande för din skull gumman! Det får bara inte vara mens på väg, usch vad trist i så fall!

Snartis: Ag huvudvärk, så är det jätte vanligt! (inte för att jag har haft det) På info träffen blev tjejern rekommenderade att dricka mycket och avstå från det med koffein i.

Svar på tråden När märker man av det?