• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mialove

Gaah, vad uselt jag skriver idag. Jag har naturligtvis följt den FÖRRA tråden ETT tag. Tur att det snart är fredag...

• nu är jag fruL

snartis
    Usch för illamående. Men med min nya svällande tjockiskropp så kansk eman skulle önska att man var lite illamående
    NEEEEEJ jag menar inte det Usch så jag säger.

men jag tycker liksom inte att jag äter sååååå mycket så jag borde svälla så dant. Konstigt

Guuuuud vad jag tjatar om detta. Förlåt. jag känner mg som västa kroppsfixerade tonårstjejen men ritkigt så illa är det inte. jag måste nog mest vänja mig.

tur att du inte kräktes snartis.
    Usch.
    Hoppas att det blir bättre!
    KRRRRRAAAAAAAAM!!!!!

Läste ditt mail och håller med. Jag kan bara inte förklara mig äsch jag skriver...

Mialove
    Hejsan! Kul att du hittat hit.
    Välkommen till kämparnas hemma arena
    hoppas att det lyckas snart!

• Snart så....

Jag vill nog faktiskt inte att mina barn börjar på dagis för tidigt av den enkla anledningen att jag vill vara med under deras uppväxt. Alltså runt 1 års åldern händer det så mkt, börjar prata, gå och bli mkt mer en liten egen person. Ska man då sitta på jobbet och låta dagispersonalen uppleva det?? Näää ALDRIG.
    Då tror jag mer att man får stimulera barnet själv genom tex mammagrupper så barnet får leka med andra barn iallafall.
    Mkt av detta kommer nog från att mina föräldrar + svärmor jobbar med barn. Som min mamma berättade att hon fick en 1 åring på sitt dagis som började kalla henne mamma, hur snett är inte det?? Min mamma var tvungen att prata med föräldrarna att barnet måste få vara mer hemma med föräldrarna (gick 8-17).
    Sen tror jag när barnen väl börjar på dagis så ska det vara några timmar per dag och inte fulla dagar. Visst kräver det en ekonomisk stabilitet men det hoppas jag att man har tänkt lite på innan man skaffar barn.

Ojjj det här fick mig att gå igång

• Hjärtan på tråd

Har också försökt sedan augusti... Väntar på det gyllene "försökt ett år" datumet så vi får göra en utredning!

• Snart så....

Frullan, ja fattar inte hur man kan svälla så mkt för äter inte så mkt mer än vanligt just nu. 2 mackor extra + nyponsoppa hmmm fast det är klart att det är mer än vanligt.
    Har lite svårt att acceptera det men snart trillar väl poletten ner när magen kommer

• Liten med Mindre

Hoppas att deppmanteln följde med in i den här tråden. Det känns som om jag hänger och dinglar på avgrundskanten. :(

PMS-rosa papper sen igår. PMS-mage ("bläig" och en faslig fart), och riktigt lågt PMS-humör.

Ska det vara så eländigt svårt? Jag önskar att det var en av Jessies "Nu får jag mens men är gravid-symptom". Men så känns det ju inte nu.

Förstår inte vad kroppen håller på med om det blir mens av det här???

:(:(:(

Kryper in under manteln och öppnar kranen. Ska försöka ligga lite lågt idag.

Kram!

• Snart så....

Välkommen Hjärtan på tråd & mialove till denna superbra tråd :)

• Snart så....

NEEEEEEJ Mindre!!!! Det får INTE vara så, var är koko som skulle agera lönnmördare på din mens??????
    Usch elaka j*vla menskärring!!

• nu är jag fruL

mindre
    nej nej nej
    Nu får du mig att gråta
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Klart att deppmanteln förljde med hit till nya tråden. MEN den ska ju inte behöcvas.
    Näe jag vill bara gråta nu NEEEEEEEEEEj
    Gumman gumman. det var ju verkligen din tur nu. Va faaan. usch nu vill jag bara åka hem till dig och krama dig.

kan du inte bara skita i jobbet och gå hem? fast å andra sidan så kanske det är skönt att ha tankarna på annat håll. Fast jag är ju som bekant en otrolig förespråkare av att gråta ut.

Usch mindre. det här skulle INTE hända ju.
    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMM

snartis.
    det är så skönt emd en till som inte riktigt hänger med att kroppen sväller så konstigt. Missförstå mig rätt. jag är INTE glad över att du också sväller enormt. MEn jag är glad över att det finns en till som tycker det är jobbigt att det är så. För annars skulle jag tro att jag var helt abnorm och att det bara var jag.

usch nu är jag ledsen.

• Hjärtan på tråd

Någon annan här som har fått höra att de möjligtvis har endometrios?

Svar på tråden När märker man av det?