• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Skärgårdsbruden

Frullan, jag var också vääääldigt bubblig i magen i början. Det lustiga är att vad man än frågar BM svarar hon: Det är heeeeelt normalt. Vi skojjar om det jag och maken, att allt är heeeeelt normalt när man är gravid :)

• nu är jag fruL

just det
    har inte snartis kommit från BM ännu? undrar hur det gick...

på måndag ska jag till Bm, det ska bli kul.

Hmmmmm
    jag är en konstig prick...
    eller rättare sagt, livet ät konstigt.

jag har ju under hela min vistelse här i hålan bara förbannat mitt öde och vetlat vara hemma.
    Näe nu ljuger jag. Jobbet har jag faktiskt gillat hela tiden. och människorna. Det är verkligen super synd att det här företaget inte ligger i stcokholm. Fast då kanske det inte skulle vara så trevligt...

Nåja, nu är det näst sista dagen här...och helt plötsligt så känenr jag jätte sorg över att behöva lämna det här haket och alla super rara männikjsor här. Jag är alldeles för blödig och fäster mig alltid vid folk.
    Så just nu är det faktiskt lite sorgligt...

konstiga jag...
    jag kommer sakna människorna här.

• nu är jag fruL

åhhhh vad mysigt cicci.
    jag blir lite svis på dig som har börjat shoppa saker redan. KUL.
    fast det är ju så bra, för då tar du reda på alla bra grejer man måste ha så slipper jag leta sen.

skärgårn... hmmm även fast gaserna och bubblet är normalt så känns det inte precis charmigt....

• nu är jag fruL

AVIS cicci
    jag kan inte skriva...

• Liten med Mindre

Håller med om att Black & White är extremt mysko tema. Kontorsklädsel någon? Blir ju kul att se vad det extrema gymfolket gör av det hela.

Men vi blir nog rätt många "normalklädda" som jag också.

Mensmagen är kvar, bubblar och spruttar, rosa papper med lite brunt ibland. Varje minut känns som att "nu kommer det". Får se vad gympan ikväll gör åt det hela. :(

• nenne78

hohooo!
    Här är jag, tänkte slänga in ett inlägg att Mindre skulle komma som black&white i matmeningen men det kom du ju på själv. Jag ääälskar temafest! Tyckte att hiphoparidén var bäst. HOHO! Bling-bling!

• Storasystern

Hahaha! Jag hittade er till slut! :)

Här är man borta ett par dagar och så händer det massor!
    Mindre - vilket elände!!! Jag hoppas lite åt dig ett tag till!
    Angående temat - kan du inte bryta helt och gå dit i knallrött?? ;) Du skulle garanterat synas! :)

Frullan - grattis till Boris-idol-bilden! Hur coolt som helst! :)

Jag borde få ÄL snart (om den funkar med de knasiga piller jag äter) så jag tänkte göra ett ryck därhemma trots att man inte riktigt känner för det när man har ont...
    Vem vet, det är ju värt ett försök iallafall!

• Storasystern

Moppy, jag tycker absolut att du ska försöka få till en undersökning! på Mamamia sa det att om man inte lyckats på ett halvår (som i vårt fall) så kunde man gott kolla upp sig så att allt är OK. Det borde ju definitivt gälla dig efter MF!
    You go girl!

• Bröllopstokiig

Mindre: Det låter fan hoppfullt om det är lite brunt i! Tjohoooooo

• nenne78

hur lång tid har du på dig?

Du kan ju vara 50/50.

Svar på tråden När märker man av det?