• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Snart dags för lunch och det är ju torsdag med pannkakor!

Har bokat profylaxkurs och info på försäkringskassan nu. Fick inte med mig numret till sjukgymnasten för att boka rygginfo men lika bra är det, det känns som att det börjar bli rätt mycket nu framöver.

Det är två veckor kvar till nästa MVC kontroll, det är då de kollar blodprov och man får reda på att ens värden är usla och man måste börja äta järntabletter och annat läbbigt. Usch, hoppas inte...

• nu är jag fruL

men järntabletter är vel ändå inte läskigt eller...
    Jag är en pilleroman så jag har inga problem att trycka i mig allehanada piller. Jo brustabletetr med smak är brrrr därför är berocca och jag inte kompisar.
    Men piller tjohoooo

• Bröllopstokiig

För min make var det självklart att följa med!
    Jag tycker du ska ta med honom! De frågade iallafall min man om en massa sjukdomar han hade haft eller ej o så där, så det är bra. Sen är det bra att de får se miljön och vara med för deras egen skull!
    Så ta med honom och så hoppas jag att ni får en trevlig stund med er barnmorska och att det känns bra för er båda när allt är klart!

• nu är jag fruL

bra cicci
    jag vet att han verkligen vill vara med. Men eftersom vi ska på semester så har handet körigt på jobbet. MEN boris är ju faktiskt viktigast!

• Bröllopstokiig

Klart Boris är viktigast, det tog ca 45 minuter för oss, så det får han jobba igen

• nu är jag fruL

kokos

ho ho
    kokos

var är du
    Halåååååååååååååååååååååååååååå

hallllåååååååååååååååååååååååååååååååååååå

har du gått vilse elelr

• pirr!

Hinner inte läsa inläggen innan idag, men måste bara få dela med mig av min lättnad...
    fick böj idag , med sista stickan på månadens andra ÄL-test!!! Så skönt att veta att man kansek har ÄL ändå!

• nu är jag fruL

Klart han ska med cicci!!!!!!
    Själv tänkte jag ta sovmorgon innan

jag måste vila mig i form inför resan

• nu är jag fruL

grattis pirr

hoppas niu bara att snoppen inte böjer sig också
    näe rak och fin och mycket sås ska det va

• mialove

Äntligen tillbaka vid datorn igen. Vi håller på och renoverar ett hus så det tar en massa tid att träffa hantverkare och så.

fruL, jag slutade med p-piller någon vecka innan bröllopet. Mensen har varit rätt så oregelbunden sen dess. Det är väl rätt vanligt när man har en lång cykel som jag har. Sen tror jag också att jag letar symptom och därför tror att jag är gravid så fort jag känner något i magen. Ha, det är väl så det ska vara. En massa förväntan. Hittils har jag inte varit gravid och ska inte testa mer innnan det gått minst 35 dagar mellan mensarna. Mannen blir rätt ledsen han med när det inte blir någon bebis men det är ju kul att öva!

Jag försöker släppa lite på pressen genom att intala mig att det är bättre att vi får klart huset innan det blir någon bebis.

Fast jag tror att det löser sig så småningom. Våra bästa vänner fick "domen" av en läkare att de inte kunde få barn. Nu är de i 4:e månaden, skam den som ger sig.

Svar på tråden När märker man av det?