• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Nej men allvarligt talat så håller jag med´om att en oregelbunden cykel är rätt jobbigt. Min blev ju alldeles försenad förra omgången när jag åt roesenrot så jag har faktiskt skippat den nu. Kände inte för att få en ännu längre cykel n den jag hade. Plus att det var jobbigt att leta ÄL hela tiden...

• nu är jag fruL

hääääääääääj
    kul att du hittat hit sweet

jäkarna vad med inlägg i förra tråden, man kna ju tro att vi aldrig jobbar...

>Fast det försöker jag göra just nu men min dator har fått spel...
    såååå

i kväll ska jag ut och äta med projektet. det har jag egentligen absolut inte tid med...men men

• nenne78

sweetstreet
    ja, den är vid god vigör :-P

• nenne78
    givetvis. Och så ska det läsas med östermalmsdialekt
  • sweetstreet

Halloj FruLLis!!!!

Såklart man hittade hit! Bland det frsta jag gjorde i morse när jag gått upp var att kolla efter nya tråden :)

Trist att höra att du inte mår helt hundra, men tycker ändå att det inte verkar alltför illa eller??
    Gissar att det vissa dagar kan kännas hemskt men det gör det även vissa dagar som icke-gravid också så du kan ju trösa dig med det?! :?
    Klen tröst kanske när kroppen sväller, men det är iallafall skönt att höra att du inte spyr eller så.

• Moppy

Sweet: vi har bara försökt 4 riktiga ggr varav 1 MF. Men jag är otålig som typ och orkar inte vänta på få reda på att man är ok. Jag menar, det skadar ju inte och man kanske kan slappna av mer om man vet att allt fungerar som det ska...

• sweetstreet

Hehe Nenne, du får be Cicci läsa ditt inlägg då! Hon kanske har Östermalmsdialekt???? :)

• sweetstreet

Moppy helt korrekt!!!!!

Jag har bokat tid hos gyn nu också men den tidigaste de hade var i slutet av april!!!! FruLLan m fl här inne i tråden tyckte jag ska ringa annan gyn för att få tidigare tid. Kanske borde jag det? Hm1 Men just nu har jag hamnat i någon form av "vilostadium". Efter att hetsat runt alldeles förskräckligt och inte kunnat tänka på mer än ÄL och BIM (nja inte riktigt sant, men nästan...:? ) så känner jag nu att "vad sjuttsiken, det blir när det blir". Lite kanske just för att jag bokade gyntiden. Känner att vi kan försöka som vanligt fram tills dess och om inget händer under den tiden så känner jag att jag ju iallafall får en undersökning då och kasnke lite svar på varför det inte blir?

Låter konstigt säkert, men just så känns det nu.

Har dessutom en tid hos vanlig läkare om ca 2 veckor och jag tänkte ta upp detta med henne också. Så om hon tycker det verkar läge så kasnke man får en remiss och isåfall lär det gå fortare att komma till gyn.

• sweetstreet

Vi har försökt 5 gånger utan att det tagit. Och jag vet att det ju är under genomsnittet så jag försöker även lugna mig med det.

• sweetstreet

Mannen ska ockås kolla sig. Skönt att din man hade normala simmare iallafall! :)

Svar på tråden När märker man av det?