• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Men det låter ju inte så kort då iallafall. Känns som om din man inte borde "klaga" ;) :D

När jag klippte mig kort var det supekort!

Tycker själv att långt hår kan vara fint, men egentligen är det tristare med långt än kort tycker jag. Oftast iallafall.
    Men jag har kommit fram till att jag nog passar bäst i lite längre ändå. Har ju ganska runt ansikte och då kan det lätt bli lite fotbollslook av det hela om man bara har ett par cm hår. :D

• Page

Ja, fast om man har en ringklocka so kommer de väl bara när det verkligen behövs.

Träffade på en sån där jättehjälpsam expedit idag. Hon frågade mig mellan varje plagg hur det gick och sen hämtade hon självmant andra kläder som hon tyckte kunde passa! Hahaha...liiite stressande!

Jag ropade faktiskt efter en tant i dag vid bhprovningen! Hahaha, kände mig astaskig.

• Page

Ditt hår ser också friskt ut så det blir verkligen fint när det är långt.

Superkort hade jag aldrig vågat! Jag har ett litet huvud och då blir det heller inte bra. Skulle se ut som en bit spagetti.

• sweetstreet

HAhaha!!!!!
    Kan se dig framför mig Page!!!

Sticker ut huvudet ovanför provhyttsdörren och tar sats:

"Haaallllååååå!! Kan man få lite service på det här stället kanske???? Eller har ni alltid långluncher och kaffereaster??? Jag behöver en bra nh till de här superboopisarna! Kan ni hala frma ett par bra modeller eller måste man mannekänga ut i affären med sina bästa vänner fritt dansande?!?!?!?"

HAhahahaha!!!:D :D :D :D
    Ja, Page var det inte ungefär så det gick till???? :o ;)

Det skulle jag velat se!!! :D

• sweetstreet

eh, bh ska det vara såklart inte nh...!

• Page

Förresten, kortet du såg (det suddiga) har jag bara långt hår fram och det andra (i grönskan) är håret käklångt!

Ah, när jag väl hänger mig upp på en sak kan jag inte sluta prata om det! Sorry!

• sweetstreet

Nja mitt hår är ganska torrt. Och det kan bli rätt risigt ibland också. Fast jag ska inte klaga.

Det skönaste med lite längre hår är att man alltid kan dra ihop det till en tofs om man blir trött på det! :)

• sweetstreet

Har dock insett att jag inte kommer klippa mig här i NYC nåogn mer gång. Gick förra året och det kostade sviiiiiiiiiinmycket!!! Blev heeelt chockad!:o

Så hädanefter blir det nog till att klippa sig när man kommer till sverige. Nu "toppar" jag det bara själv i badrummet för att ta bort det värst slitna. Men en frisör skulle nog gråta tror jag... För de blir ju itne direkt jämnt!

• Page

Hahahaha....nästan!Jag funderade på att hålla för bröna och springa och hämta en ny men det blev så jobbigt med hållandet av tuttarna och hållandet av väskan. Medan jag planerade kom det en expedit förbi. Tur!!

Jag har faktiskt haft turen att totalt okända människor har hämtat klädesplagg åt mig! Folk blir så ställda att de ställer upp!

• Page

Hehehe, hemmaklippningar blir inte alltid så bra!

Svar på tråden När märker man av det?