• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Och ja, jag är trött efter shoppingen. Jag har nog fingrat på varje plagg som fanns. Jag är dessutom mycket stolt över mig själv att jag köpte en bh. Jag AVSKYR att handla bh:ar men är för snål för att gå in i en "fin" underkläderaffär där man kan säga: Ge mig en bh som passar dessa tuttar...*blottar sig*!

FruL, jag köpte inga korta kjolar (trots den nynamngivna slampstilen), men en urringad tröja. Nu måste jag komma på något sätt att dölja alla pepplor på bröstkorgen. (Känner igen Mindres problem)

• sweetstreet

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Page!!!!!!!!!!!

Skoj att du tittade in trots att du är shoppingtrött :)

• Page

Hallå Sweet!

Skit, jag tryckte någon konstig tangentkombination och nu är allt jättestort.

• sweetstreet

Ha Page du skulle komma o hälsa på mig här i NYC och så kunde vi gå till Victoria's secret tillsammans. Det är faktiskt superbra för man få sådan otroligt bra hjälp där!!!!

Och om man itne vet sin bh

• sweetstreet

Oj jag brukar också kunna trycka på konstiga tangenter ibland och få skitkonstiga texter....

• Page

Förresten angående din hårdiskussion i går så måste det vara så att alla män älskar långt hår. Min man är likadan! Jag sparade ut långt en gång men det såg bara miffigt ut så nu håller jag till mina vanliga korta frisyrer.

• Page

Åh, det låter lyxigt!! Jag kommer!!!

• sweetstreet

Men hur kort är kort??????

Tyckte att ditt hår inte såg så kort ut på fotot???? *kliar mig fundersamt i huvudet*

• sweetstreet

Ja det är faktiskt superbra!!!

Överhuvudtaget är det ganska bra service här när man handlar. MYCKET personal per kund. Ofta är det bra, men ibland kan det vara jobbigt om man "bara vill titta". För de är ofta på en stup i kvarten och undrar ifall man behöve hjälp.

• Page

Aldrig "öronkort". Typ käklinjen som kortast och axellångt som längst. Jag har dock jäkligt lång hals så det är rätt långt när det når till axlarna.

Jag tycker att det är jättevackert med långt hår, både på män och kvinnor men då ska man också ha fint hår. Inte några långa slitna tofsar.

Svar på tråden När märker man av det?