• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

mindre
    usch vad ledsen jag blir.
    jag lider verkligen med dig gumman. jag hade verklöigen hoppats att det var din tur nu !
    kram på dig gumman.
    OCH jag trycker det är helt rätt att du hatar världen idag. känns det bättre att hata så hata mig med jag gör vad som helst för din skull för att du ska må bättre.
    MEN jag vill gärna att du slutar hata mig när mensen är slut...

such gumman, det här var verkligen skit
    jag hade hoppats så.
    Va faaan vad det var trögt nu då.
    Jag önskade jag kunde göra något för er alla.
    MEn jag kan bara komma med det som jag tror hjälpte oss:
    * inget kaffe (tror jag stenhåprt på)
    *vitaminer
    *omega 3
    *RR
    *bisolvon
    Samt
    MASSSOR av 6 dagarna innan under och efter ÄL.
    Jag tropr ju som bekant att allt handlar om timingen. och då gäller det att ha 6 på alla tidpunkter för att det ska lyckas.

KOm igen tjejer NU är det dags.
    Nu jäääävlar ska det bli graviditeter i tråden.
    Mindre, sweet, lappis, syrran osv NU måste det bara funka för er!!!!!
    Kommer hålla tummar tår och knän
    puuuuuuuuuuuuuus

kokos min käraste tilla syster. usch vad trist att vara sjuk. MEN att ligga hemma och kolla såpor verkar faktiskt lockane just nu....
    Håller på att jobba ihjäl mig. Hann bara sova 5 timmar inatt...

men på tisdag drar jag.

MEN jag funderar på hur jag ska kunna hålla koll på er när jag är borta jag kommer ju sakna er!

kokis har du beställt biljetter förresten till sr?
    jag ska göra det idag. Självklart måste boris på festival i juni

jag vill att du ska åka dit och leka med mig. ... fast vi kan ju även leka när jag kommer hem.

Hmmmm
    jag kommer ju ha abstinens efter er. Vad säghas om brunch helgen den 3 eller 4 mars?
    cicci, snartis, frejan, kokos, mindre och alla som vill förståss...
    nenne du vet hur lätt det är med tåg

• _koko_

Det blir med största sannolikhet sr för oss, fruLlan, ska bli så roligt!! Då ska vi leka minsann. :D
    Och är det så att jag inte har någon anledning att vara nykter då har jag många sorger att dränka...

Tänk att du åker på tisdag... Hoppas ni får en alldeles... alldeles... underbar semester!! Och kommer hem lyckliga och tjocka, moahahaha...

Kan inte säga något om helgen den 3-4 ännu, beror lite på hur en del andra planer faller ut...

• _koko_

Just det. Storasystern - det är bara en förkylning, men de sätter sig på halsen på mig nuförtiden. Är sällan snuvig alls, utan får bara jätteont i halsen och sen går det ner i bröstet och jag får svårt att dra djupa andetag.

Oh, nu är det days of our lives, får se hur länge jag står ut idag... :D

• nu är jag fruL

va koko
    har du andra kompisar och planer än oss
    ha ha ha

Åhhhh vad kul att ni också ska åka!!!! Om du vill kan du få äran att dricka min ranson också under festivalen MEN varning
    Jag brukar vara otroligt onykter från morgon till kväll... så se till att öva.

MEN helst av allt så hoppas ju jag så klart att du då börjat tjockna till så att du ock jag kan ha eget cola party

ha ha ha
    min käre make vill att jag ska bo på hotell under festivalen. han anser att det nästan är ett krav för att jag ska få åka
    hallå när bestämmer han över mig
    han anser inte att gravida kvinnor ska sova i tält
    ha ha ha vilken tönt, sova på hotell...
    ha ha ha

• nu är jag fruL

men förresten
    jag har inte hunnit läsa igenom.
    MEN dök snartis upp efter BM igår????
    jag blev lite orolig har hon varit inne?

• A.M.

Nejjj - Mindre, vad tråkigt ... Vi som hoppades så! Förstår att allt känns skit idag. Kram på dig!

Hej alla andra också. Ska det brunchas 3-4 mars så kan jag den 4:e (är i fjällen tills dess)! Vore så kul att se era glada nunor!

• nenne78

ååååhneeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ! Jävla skit!! Lider med dig mindre!!!

Jag var HELT säker att du hade en pyttemindre i magen...

har själv fått besök men det var ju mer eller mindre väntat, fast hon lämnade bara ett brunt spår igår och en hel del mensvärk emn det har ännu inte börjat störtblöda. Så det blir väl ikväll. Dag 32.

• Snart så....

Hej tjejer,

Frullan, åhhh blir alldeles gråtfärdig här för att du bryr dig!! KRAM

Är på jobbet nu och har såååå j*vla mkt att göra så har inte hunnit in förrän nu.

Jag åkte till BM och mitt blocktryck är lågt, hon fick ta om det 3 ggr för fick inga utslag första gångerna
    Jag dricker massor vatten och mjölk så det kan inte bero på vätskebrist. Extremt törstig hela tiden.
    Hon trodde att jag hade för stressigt på jobbet helt enkelt, ska kolla under nästa vecka hur jag mår annars ska jag till läkaren. Ska prata med chefen ang mitt jobb, tänker inte må så här pga jobbet då får de helt enkelt ta bort något.
    Så efter besöket åkte jag hem och sov i 3 timmar.

Mindre, NEEEEEJ åhhhh vad lessen jag blir!! jag som så gärna ville att ni skulle få ett pluss.
    Massa massa kramar till er.

• nu är jag fruL

usch jag har en huggande känsla i naveln och på sidan av magen. det gör skitont. Undrar om jag håller på att få MF?

• Tingan

Systrar!!!
    Vad skönt att hitta detta inlägg, känns som om jag har 1000 frågor.

Har inte ätit p-piller på 1 år nu.
    Har hiskelig mensverk när den kommer, och den är alltid punktlig.

Den här gången är det konstigt.
    Mensen har inte kommit, den skulle ha kommit för 2 dagar sedan.
    Jag har inte haft ngn jätte mensverk som jag brukar ha utan det nyper liksom till ibland i de negre regionerna under naveln.

Vad tror ni, är det någon pytte på G, eller ska jag lugna mig.
    När är det ok att göra ett test?
    Jag är HLET grön på detta område, rara systrar hjälp!!!

Svar på tråden När märker man av det?