• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Frejis

Koko - hm, det skulle kännas skönt att vara lite sjuk, ligga i sängen och göra ingenting, även om det blir tråkigt i längden. Apoteket har bra halstabletter som tar bort det onda, Mucoangin. Inte så goda, men bra :) Krya på dig!

• Frejis

Nenne, nej, har tomtens elaka fru hittar dig också? :( skickar med en massa kramar till dig och Mindre, hoppas att det hjälper lite :)

Helgen 3-4 mars är jag på Mallorca. Har äntligen lyckats få ihop våra kalendrar och ta en vecka ledigt tillsammans :) kanske bra att vara bortrest under BIM och få något annat att göra än att tänka på plusset som aldrig kommer.

Fattar inte varför, men jag vill fortsätta försöka med bisolvon, rr och vitaminer. Blir faktiskt mycket piggare av rr och det är ju bra att man slipper sova bort halva livet ;) om det funkar någon gång för mig kommer jag att veta vad det är som funkar. Artilleriet är som tyngst nu :) månaden innan var det bara bisolvon och månadena innan dess var det bara rosenrot *vilken galen människa:)*

• mialove

Nu vill jag ha helg och gå hem och jobba i bebisverkstan istället. Jag tror i och för sig att det är kört för den här månaden men ändå!

Är det någon fler än jag som tycker att humöret blivit myyyycket bättre sen ni slutade med p-piller? Jag kommer aldrig mer att ploppa i mig såna!

• Frejis

Nu ska jag inte prata så mycket mer om mig själv *ego* och ägglossningen som kommer typ om två veckor utan återvänder till alla de saker som måste göras *uschhh*

• Tingan

mialove
    Håller med om att humöret och lusten har blivit mycket bättre efter att jag slutat med piller. Känns inte som om det blir några sådanna igen.
    Även min syster blev bättre, men började igen pga pojkvännens önskemål, men ångrar sig då hon fick samma dåliga vibbar av det igen. BUU för p-piller.

Det brde finnas ett för män att ta!?

• Page

Buu för p-piller som försämrar humöret men tjohoo för p-piller som håller finnarna borta!

Dimmu Borgir...Amon Amarth...fy vad jag blir avis på er Koko och FruL!!!

En trevlig helg till er alla!!

• Moppy

Vd lugnt det är i tråden idag, är det månne för att Cicci och Frullan verkar vara borta ?! ;)

Var är resten av stammisarna?

• Moppy

Sweet borde väl också dyka upp snart??

• Moppy

Denna omgång är faktiskt första gången som jag INTE väntar mig ett plus. Jag är liksom inställd på nästa omgång redan! ÄR det bra?! JAg tycker själv att jag är sååå duktigt :D :D

Kanske är det möjligheten till utredning som spökar, skööönt att känna att man tar tag i det (appropå den som kommenterade här innan att de inte tyckte om att besöka sjukhus). Jag är alltså tvärtom, känns verkligen bra att känna att man gör något åt saken, inte går månad ut och månad in och bara hoppas....

Svar på tråden När märker man av det?