• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • start september

Bra med nya positiva Moppy!

Jag har också bokat resor för att bli sån, men har kanske inte riktigt blivit det än.

Du frågade om det kändes som det är nåt på gång - jo det gör det. Men jag tror att det kan vara inbillning också.

Detta kan jag komma på:

Svagt illamående igår
    Trött och aggressiv
    Stora men inte ömma bröst
    Konstiga stick och allmänt kass i magen.
    Svag mensvärk och lite bruna strimmor sedan igår kväll.

• start september

Jag är faktiskt ganska cool. Jobbar igen lite idag, men är väldigt lugn och koncentrerad. blir det så blir det. Tjoho vad duktig jag är!!!

Fast, hörni plussare, känner ni igen symtomen?

• sweetstreet

September!!!
    Tycker det luktar plus!!!!! :)

Jag vill verkligen inte inge falska förhoppningar. Men det låter onekligen väldigt plussitivt tycker jag. De flesta som hade "symptom" innan sina plus kände väl lite "mensvärk" innan. Och iallafall Muggles hade några bruna flytningar innan BIM.

:)

Men det är bra at du är cool!!!

• sweetstreet

Vicotry skönt att tanten är bort för denna gången! :)

• sweetstreet

Moppy!!
    Visst är det lustigt att man kan känna sig så "cool" ändå. Jag har snart ÄL men jag känner inte ens värsta stressen över det. Som jag brukar.

Tror det hänger ihop med att jag bokade tid hos läkare samt hos gyn. Som om att jag slappnar av lite mer nu när jag vet att saker o ting är på gång.
    Jättemysko! För egentligen ÄR ju inget "på gång" alls!!!

Jag menar de kanske säger att "Näe, här var allt normalt". Och då är det ju precis som innan.
    Eller så säger de "oj, här var det inte normalt för du har problem med blablabla" OCh då kanske det är en massa krångliga saker man måste göra för att försöka "fixa" det.

Så det är egentligen inte helt logiskt att vara cool bara för man bokat läkartid.
    Men å andra sidan vem fan är logisk?? Jag har inte varit logisk en enda gång med detta "projekt" så varför skulle jag bli det nu?!?!?!? ;)

• sweetstreet

Förresten! FruLLan!
    Hur är det med magen??????????????

• nenne78

hoohooo!!!!

har någon lyckats sita sig från melodifestivalen, eller?

• nenne78

sweetstreet
    skönt att du har bokat med gyn. Det borde jag nog göra jag emd, bara för att kolla att allt är OK (för det utgår man ju ifrån att det är, men...). Dagens läge: mensen har ännu inte kommit igång, men jag testade imorse men det var ju såklart minus. Jag kände det på mig så det är hetl ok, men man vill ju bara att det ska börja någongång så att den kan passera.

Idag är jag på dag 33 och bruna spår titt som tätt. Men inget mer. Så att få sära på benen i en tokrolig stol är det nog läge för...

Har ni funderat på att varje gång man har varit på gyn har man ångrat att man tog på sig en vanlig midjekort t-shirt/skjorta/whatever och flashar hela bävern innan man hoppar upp i vingmutterstolen som den graciösa kviga man är. Å så tänker man "nästa gång... då blir det klänning!"

• Lapinette

Hello girls!

Tank att jag hittade er...anda fran SydAfrika. Sitter mitt ute i bushen pa safari och hittade en dator (inga mobiltelefoner funkar har). Har tyvarr inte tid att lasa allt som hant men jag hoppas verkligen nagon plussat. Sjalv har jag AL precis i helgen. Ater bisolvon, provar med varannan dag samt orgasm for mig strax efter honom ...MEN vi dricker massor av vin samt att jag varit magsjuk sa vi far se hur det gar.

Forutom detta sa...har vi det underbart! Haft 6 dagar i Kapstaden och nu som sagt var safari. Har sett lejon, noshorning, elefanter, giraffer...tja allt och bor pa en fem stjarnig lodge. Njuter av livet och tycker det ar underbart att vi bara har varit har en vecka (menat...har en vecka kvar). Kram pa er och jag hoppas verkligen nagon har plussat sen jag lamnade traden och Stockholm.

• start september

Kul att höra av dig Lapinette!

Nenne, bruna spår låter ju som jag. Vänta och se vad som händer!

Att lägga upp sig i gynstolen låter också som det jag tänker göra för att förstå vad det här är.

Svar på tråden När märker man av det?