• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Tingan

Snorig och hostig är ju inte kul.
    Ska jag ha det så "mysigt" som möjligt under själva akten får det inte vara mång störmoment, det krävs lite koncentration för att så att säga....mysa på topp

• mialove

Det känns ju inte så kul heller att säga:

- Nu får du ta och prestera älskling för jag har ÄL och struntar i att du är halvdöd.

• nenne78

snart så... öka takten! hohohoho!

Tur att man inte har kropp som en 15-åring, då var jag en riktig IP.

• Tingan

Det här är ju löjligt, jag sitter liksom och känner efter, osså får jag för mig att det kommer något, springer på toa, men, nej, nada niente. Nu känns det inte ens någonting i magen.

Gr ni också så här... springer och tittar om det kommit nått?

• mialove

Nenne, förklara IP för en som inte förstår. Det kan inte vara Norrländska va, för då borde jag ha fattat :)

• nenne78

japp!

man känner efter för mycket o tolkar allt som grav-symptom. men innan jag började verkstaden så flöt allt på som det brukade och jag tänkte inte så mycket på hur det kändes före mens, förutom ont i brösten och så. Men efter att startskottet gick så mår jag ständigt illa, det kniper i magen, mina aladåber har försvunnit, mensen är sen, tidig, nej sen näe nu kom den före...

• Tingan

mialove. nej det är inte kul. Kan förstå det om man verkligen försöker bli med barn. Vad jag förstått så har man inte så många dagar på sig vid ÄL.

• mialove

Aha Nenne, det borde jag ha fattat, mitt huve har nog redan tagit helg. Jag ser redan framför mig en kall, immig öl efter jobbet och kanske lite rajtantajtan på det.

• Storasystern

Nej Nenne, inte du också! Elände i tråden!!!

Undrar hur det går för Lapinette i SA. Mycket 6 emellan vinprovningarna! :)

Koko, du är modig du som står ut med days of our lives.... Det måste vara typ den sämsta såpan någonsin!

Svar på tråden När märker man av det?