• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Här

Fast ska snart ta helg, ska ha över några tjejkompisar på middag :)

Så ha en trevlig helg allihopa

Kram

• Moppy

Kram! och ta det lugnt nu Snartis så ditt blodtryck blir bättre ;)

• pirr!

Hej.. här är en stammis (varit med från första tråden, läser men hinner ej skriva så mycket)

Håller med moppy! Jag gillar också möjligheten att få hjälp så snart som möjligt genom att få veta vad som inte är rätt. Min cykel har ju varit toksnurrig sedan p-rings- uppehållet- allt mellan 26 och 38 dagar!

Fick svar från min gyn igår och jag hade förhöjda halter prolaktin och TSH, vilket kan förklara oregelbundenheten (men också bero på en godartad tumör i hypofysen (hjärnan).
    Skall ta om testerna så att det inte var någon tillfällig förhöjning.
    Känns nästan som en lättnad att faktiskt få bekräftat att något itne riktigt är som det ska!

• Storasystern

Moppy, du är sååå duktig!! :)

Pirr, det låter ju inte så bra, men å andra sidan är det lättare när man vet vad som är fel så att man kan åtgärda det.
    Jag väntar med spänning på att få ta prover och få några svar på vad som är fel så att jag slipper undra. :(

• Storasystern

Frullan festar väl redan eftersom det är sista dagen i hålan! ;)

• pirr!

Nu ska jag hem och ta helg. DAgen efter böj idag, så det får nog bli till att förföra maken..
    Igår var bästa sexet på länge (första gången vi riktigt visste att vi prickade ÄL)!!! Hoppas på kvällens tumlande..

KRAM på er och ha en skön och produktiv helg

• Moppy

Kram Pirr och bra att du nu fått lite svar på din oregelbundenhet!

• Moppy

Ja vad hände med Frullan? Hon försvinner ju alltid så att man blir orolig ;)

• _koko_

Magonda kanske är mer grammatiskt riktigt...? Eller så finns inte det ordet över huvud taget... :D

pirr - förhöjda såna värden har jag för mig är lätta att medicinera bort, så är det bara det som stoppar är det ju jättebra! Trevlig helg!

Svar på tråden När märker man av det?