• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nenne78

jajustdet. Jag har fortfarande inte fått mens, om det inte framgick av förra inlägget. Dag 35.

• Storasystern

Nenne, det låter sjukt plussitivt! :) Jag tycker att du ska vänta några dagar med att gå till gyn. Om du inte har ont förståss...

Frullan, jag tycker också att du ska kontakta en gyn för att kolla upp dig. Så där ont ska man inte behöva ha! INTE BRA!

• Storasystern

Nenne, kan inte jag få snylta lite på din Ben and Jerry??? Det är sååå gott! Inte för att det är jättesynd om mig - avslutar en pillersort idag, börjar en ny sort om ett par dagar - men det är trist att äta piller!!! :(

• nenne78

storasyster
    hmmm... men varför kan vissa, som har 28 dagars cykel, kissa plus redan då? Mendans jag inte gör det efter 34? Återigen - varför blinkar inte naveln?!?!?!
    hur går det för dig?!?!

• nenne78

Självklart, vilken sort vill du ha? cookie dough eller den där med jättemycket choklad och browniebitar?

• nenne78

eller.. eller strawberry cheesecake?!?! Eller ÅÅÅH ÅÅHÅÅHÅHÅÅHHHH!!!! *kletar in hela ansiktet i smält glass*

• Storasystern

Mmmm, strawberry cheesecake please!!! Eller Cherry Garcia.... Mmmmm.... *dregglar*

Bra sätt att liva upp en trist måndagsmorgon! :)

• Storasystern

För mig går det långsamt. Bara massa piller och prover i ett par veckor till. :(
    Kanske tar det bara lite längre tid för ditt ägg att fästa? Eller så var ägglossningen sen ? (kollade du? )

• Storasystern

Men håller med om att en blinkade navel vore oooootroligt smart! Kanske skulle bli svårt att dölja på jobbet bara....

• nenne78

storasyrran
    hade ÄL tisdag den 16 januari (aladåb), och 6 på söndagen) och inte något flera dagar efter det. Så det borde inte ha blitt något. Men, men it aint over....

Nu ska jag fika och sen har jag massor att hinna emd idag, eftersom några tydligen tyckte det är bättre att vara sjuk idag så att jag får jobba för 3.

Puss

Svar på tråden När märker man av det?