• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Muggles, du höll dig på benen då och blev inte påkörd av någon heller!

Mindre, var är du? Är det mycket på jobbet?

• Moppy

Godmorgon tjejer!
    Skönt att höra att du mår bättre Frullan! Så länge det inte blöder tror jag nog Boris mår som en prins!

Nenne: Håller tummarna! Tänker dock inte haussa upp ngn här i tråden efter Mindres tantbesök (nu borde vi lärt oss en gång för alla att symptom EJ är lika med graviditet...)

Jag har BIM på torsdag - lördag. Ngn mer som BIMar snart??

• _koko_

fruL - har du slängt mobilen eller??? Har skickat 2 sms, det andra med leveransrapport och det har inte gått fram?!
    Gissa om jag haft ont i magen i helgen...
    Plus förkylning. Plus stress.
    Nä, skäms på dig! ;)

Beklagar sorgen brudsommar.

*tillbaka till skitjobbet*

• Moppy

Ja beklagar verkligen sorgen Brudsommar!

• Storasystern

Koko - på jobbet igen? Allt för att slippa days of our lives!? ;)

• Snart så....

brudsommar, hjulen på T gick att låsa och om det var mkt snö så vände man på vagnen och kör med de större hjulen fram. smart tyckte vi :)

Muggles, åhhh vad härligt med skidor *avis*

• _koko_

Hahaha, ja, det var en pärs faktiskt...

Satte du på mobilen nu fruLlan? :D

• _koko_

Tänk att jag låg och kollade på tv i 3 heeela dar, helt otroligt!!!

• Snart så....

koko, skulle inte frullan till BM idag?? Kanske därför hon inte svarar?

Det är ganska skönt att få slösa bort 3 dagar så, inte klaga :D :D

• BrudSommar2006

Moppy, är det du och Nenne som BIMar nu då? Vi behöver ett plus!

Snart så, det blir säkert jättebra med de hjulen, vi är mycket ute på landet och behöver stora hjul både fram och bak för att komma fram lättare.

Svar på tråden När märker man av det?