• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • pirr!

Var tvungen att kolla, detta är alltså vårt femte försök!

• Moppy

detta är vårt 4:e försök. varav vi fick MF en av ggr (den första ggr)

• Snart så....

J*VLA SHIT!!!!

Nu har jag fått reda på hur omorganisationen ska se ut och min tjänst ska "uppgraderas" till det värre och bli 2 så det är osäkert om jag får någon av de nya. PISS att få reda på detta nu
    Kul om jag får sparken och dessutom är gravid

*kryper in under deppmanteln*

• Snart så....

sen kan jag inte heller stava!! SHIT= SKIT

• Storasystern

Fast vi förstår ändå snartis! :)

Låter inte alls bra det där. Fast varför skulle du inte få en av de nya? Du har ju jobbet nu?

• _koko_

Varför är det osäkert om du får en av de nya tjänsterna snartis? Du borde väl verkligen vara kvalificerad om du redan har delar av tjänsten??

• Izzie

Snart så... Men inte låter väl dom dig gå om de har nya tjänster på gång? Finns det ingen annan öppning om det blir en stor omorganisation? När träder det i kraft och när får du mer info?

• Snart så....

Som det är nu så sitter ingen säljare/support säkert. Alla kommer få söka de nya tjänsterna och då är det inte säkert att man blir godkänd.
    Fast man får väl hoppas att de vill ha mig och är hårda på den "andra" tjänsten.

Usch blev så deppad

• Snart så....

Koko: jag vet ju inte hur den nya tjänsten kommer vara utformad men jobbar mer åt den "titeln" än min idag så rent krasst så borde det bara vara att byta titel på min.
    + mer i lön naturligvis

• Moppy

Snartis: när ska omorganisationen vara klar? Ett tips är att hålla tyst om 'pyret' till dess....

Svar på tråden När märker man av det?