• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

Vilket elände i tråden!!! Ingen plussitivitet på länge nu! Usch å fy!

Moppy, Sweet och Pirr, nu hoppas vi på er! (fast vi viskar bara så att tanten inte hör oss...)

• sweetstreet

Nej Syrran, januari var verkligen inte "vår" månad...

• Storasystern

Å jag kan inte ens få hoppas än... Bara mass piller. Tröttsamt! :(

Trevligt kväll på er, nu ska jag hem!

• honungsjohanna

Nu har jag också fått mens... fast jag hade ALLA graviditetssymptom man kan ha. Vågade inte hoppas, men hade en känsla som ju inte stämde. Orkar inte ens bli ledsen. Tänker bara: Jaha och känner mig tom.
    Något stämmer inte med min kropp sedan jag tog bort min kopparspiral i september 2006. Jag har de konstigaste och häftigaste pms-besvären man kan ha. Är det någon som har liknande erfarenheter eller känner till något om sambandet kopparspiral-pms?

Jag känner med er alla som inte heller denna månaden lyckades få till det. Nästa gång, då minsann kommer det att gå vägen!

• honungsjohanna

Förresten kom mensen som ett brev på posten när min man kom hem med ett gravtest. Är inte det konstigt? Det händer varje gång.

• honungsjohanna

Hade också en livmodersinfektion i september 2006. Mina pms-besvär kanske har med den att göra. Jag vill bara vara normal igen.

• sweetstreet

Honungsjohanna,

Jag tror att flera av oss här har fått lite konstiga "cykler" sedan vi slutade skydda oss. Kasn inget om kopparspiraler, så jag har inga tips eller råd att ge.
    Själv åt jag p-piller i många år och tror att kroppen blev lite konstig när jag slutade stoppa i mig hormonerna.

Om du haft en livmodersinfektion kanske du skulle ta och kolla att allt är okej efter denna??? Inte för att jag vill oroa dig på något vis, men jag vet inte vad som kan hända efter en sådan? Kan ju om inte annat vara lugnande att göra en koll i störtsa allmänhet? :)

Svar på tråden När märker man av det?