OK, här kommer mitt sista inlägg för idag.
Vi var och tittade på barnvagn igen i helgen. Tänkte bara åka och beställa vår Brio Happy, men maken var inte riktigt nöjd och jag blev också tveksam när jag gått runt med den i affären. Vi jämförde med en Teutonia Prestige och tyckte plötsligt att den kändes mycket bättre. Bättre kvalitet, bättre körbarhet och mer praktisk lift (mjuk men med mycket stadga). Och styret verkade räcka till för maken utan att han kommer alltför nära vagnen (och därmed sparkar på den). Nackdelen är att den är tyngre och att varukorgen verkar helt värdelös. Där får man nog inte plats med så mycket. Från början tyckte vi också att den var väl dyr, men så upptäckte jag att vi hade 10 % rabatt i affären (Enjoy-kort), så då blir det inte så farligt ändå. Någon som har synpunkter/hört nåt om den vagnen? Vi måste bestämma oss snart...
Någon undrade när vi som plussat planerade gå hem från jobbet. Jag kommer gå senast (dvs om jag mår bra) 2 1/2 vecka innan BF. Gör mig ingenting om jag går 2 veckor över tiden och blir hemma en månad, jag har massor jag kan roa mig med hemma och har många kompisar som är hemma och kan fika med mig. Är mer orolig för att jag ska gå hem på fredagen och föda på måndagen så jag inte hinner vila upp mig.
Trevlig kväll alla!