Hejsan tjejer,
Nu har jag läst igenom tråden, tar som vanligt sin lilla tid...
Jätte trist med mensen Mindre, tror nog vi alla trodde det var din tur-
Nu är väl Frullan på Arlanda o dricker öl, hann inte säga hej då...
Snartis: Hoppas det löser sig med jobbet!
Muggles: Jag är hemma i dag (oxå) för jag är sjuk, genomförkyldm o jätte risig, så jag har inte min kalender här. Men jag tror dessvärre jag var uppbokad med luncher hela tiden när jag är i gbg, så jag kan nog bara äta middag eller ta en fika om Vännerfan vill.
Appropå vagn, så har Teutonia jätte bra vagnar! MEN MEN hör o häpna, jag har hittat min drömvagn och KÖPT den
Sen har vi köpt en Babybjörn bärsele med, någon super variannt eftersom min make har brutit ryggen o behöver det.
Vi köpte i lördags en X-Lander (XA modellen). Super snygg och jag är jätte nöjd. 2 st svängbara framhjul, luftpumpade som var viktigt för mig, sen var det allt i ett, man sätter på sittdelen när det är dags för det. Köpte en mörkblå vagn med beige färg innuti
Så häftigt... Vi köpte den i Blekinge, för det säljs inte här i sthlm, så den kommer om ngn månad o mina föräldrar har den hos sig tills det närmar sig.
Nu måste jag hämta mer alvrdon, fy vad jobbigt det är att vara sjuk!
Ni som undrar, Brudsommar tror jag det var, Teutonia är lättare att köra än Brio, men jag har ju tigigare sagt att jag tycker den är klumpig... sen är den kansek kanon om man bor på landet eller så... Jag röstar på Teutonian, jag hade köpt den om jag int hittat min x-lander. Sen är det ju alltid ngt som man inte gillar, tex varukorgen etc, men man kanske inte kan få allt på någon vagn!
Jaha, ska bara säga att jag är i v 18 nu o ser fortfarande ut som när vi åt brunsch sist, men BM sa att det gör vissa men det var tydligen inte så vanligt... Brunchar gärna 3-4 mars, jagkan alltid brunch med er!!!!
KRAM