• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

Hejsan alla mina älskade trådisar

Oj oj oj Jag har inte hunnit läsa några inlägg alls på flera dagar. Tillvaron har varit helt kaotisk. Fick boka om resan hem från hålan för att jobba. Jag har tom jobbat i helgen och till 23,00 igår. MEN nnu mina rariongar så ska vi dra på bröllopsresa så nu blir det INGET jobb på tre veckor!!!!!!
    fy faaan vad skönt.

först safari sen sol och bad på seychellerna. Kan man få det bättre?

Så nu får ni ha det så bra. Och när jag kommer hem så vill jag att det ska vara pluss yra i tråden. Sweet, lappis, syrran, mindre osv kom igen nu!!!!! Jag kommer hålla alla tummar och tår även fast jag är borta.

kokos tack för smset jag älskar dig min "syster" puuuuuussss

cicci och snartis mina pussgurkor. Ta han om er och sköt om kickn och pickn.

Kommer sakna er alla!!!!!!

Jag vill att vi ses när jag kommer hem. BRUNCH för då behöver jag en lång uppdatering på allt som hänt.

Alla som jag inte nämnt, jag tänker på er med.

Älskar er alla.
    Nu måste jag dra:

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssss :-P

vi ses om tre evckor

• Bröllopstokiig

Hejsan tjejer,

Nu har jag läst igenom tråden, tar som vanligt sin lilla tid...
    Jätte trist med mensen Mindre, tror nog vi alla trodde det var din tur-
    Nu är väl Frullan på Arlanda o dricker öl, hann inte säga hej då...
    Snartis: Hoppas det löser sig med jobbet!
    Muggles: Jag är hemma i dag (oxå) för jag är sjuk, genomförkyldm o jätte risig, så jag har inte min kalender här. Men jag tror dessvärre jag var uppbokad med luncher hela tiden när jag är i gbg, så jag kan nog bara äta middag eller ta en fika om Vännerfan vill.

Appropå vagn, så har Teutonia jätte bra vagnar! MEN MEN hör o häpna, jag har hittat min drömvagn och KÖPT den Sen har vi köpt en Babybjörn bärsele med, någon super variannt eftersom min make har brutit ryggen o behöver det.
    Vi köpte i lördags en X-Lander (XA modellen). Super snygg och jag är jätte nöjd. 2 st svängbara framhjul, luftpumpade som var viktigt för mig, sen var det allt i ett, man sätter på sittdelen när det är dags för det. Köpte en mörkblå vagn med beige färg innuti
    Så häftigt... Vi köpte den i Blekinge, för det säljs inte här i sthlm, så den kommer om ngn månad o mina föräldrar har den hos sig tills det närmar sig.

Nu måste jag hämta mer alvrdon, fy vad jobbigt det är att vara sjuk!

Ni som undrar, Brudsommar tror jag det var, Teutonia är lättare att köra än Brio, men jag har ju tigigare sagt att jag tycker den är klumpig... sen är den kansek kanon om man bor på landet eller så... Jag röstar på Teutonian, jag hade köpt den om jag int hittat min x-lander. Sen är det ju alltid ngt som man inte gillar, tex varukorgen etc, men man kanske inte kan få allt på någon vagn!

Jaha, ska bara säga att jag är i v 18 nu o ser fortfarande ut som när vi åt brunsch sist, men BM sa att det gör vissa men det var tydligen inte så vanligt... Brunchar gärna 3-4 mars, jagkan alltid brunch med er!!!!

KRAM

• Eden-06

Kikar in för att säga hej till er alla goa tjejer.

• BrudSommar2006

Cicci, det var vänner-fan som undrade men vad kul att ni hittat rätt vagn! Trist att du är sjuk, det är jag också, fast jag har inte tid att vara hemma om jag inte blir jättedålig. Annars låter det som att du har haft en otrolig tur med din graviditet, jag är riktigt avundsjuk!

Annars tror jag att det är en ren smaksak om man står och väljer mellan två vagnar, det finns som sagt alltid för- och nackdelar med båda. Jag har inte tittat närmare på just de modellerna så jag kan inte råda där.

• Bröllopstokiig

jasså var det vännerfan som undrade, jag blandade ihop er....
    Jag brukar alltid jobba när jag är lite små sjuk, men jag är verkligen skit dålig idag, känner mig allt annat än bra, så jag måste vara hemma o vila upp mig.
    Sen kommer svärmor på besök på torsdag, så jag ska ta fram damsugaren o få det överstökat... om jag orkar...

• BrudSommar2006

Usch nej, inte städa när man är sjuk, det känns ju värre än att behöva sitta vid skrivbordet i stället för hemma i soffan! Hoppas att du hinner tillfriskna innan hon dyker upp i alla fall.

Var tvungen att leta upp din vagn på nätet, den var ju jättefin. Det står ju till och med i informationen att den är för dig som tampas med storstadsdjungeln snarare än landet (ja, eller nåt i den stilen) så den måste ju passa dig alldeles perfekt vad jag förstår!

• Bröllopstokiig

Brudsommar: TACK! Vi är super nöjda! Sen finns det ingen återföräljare i sthlm, så det är inte så många som har den vagnen här, vilket är kul.
    Nu har vi bara babysittern kvar och lite kläder o grejor.
    Precis som Snartis skrev innan, så passar jag på nu när jag har pengar så man slipper en super utgift på en gång sen. För säga vad man vill, det är en del man vill ha och det kostar en massa med ungar!

• mugglesfan

Vad kostar en X-lander? JAg hittade det här www.x-lander.com/ men inga priser el ÅF. Vad konstigt att de inte säljs i Sthlm om de nu är gjorde för storstadsdjungeln

• mugglesfan

Ah, jag hittade priser förresten: 5-6000.

Svar på tråden När märker man av det?