• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

koko, 3D var ju skithäftigt att verkligen få se alla armar och ben tom tårna :)

• Bröllopstokiig

Snartis,
    Det ligger runt hörnan 1 minut från min lgt, jätte nära. Det är en BM från mammamia som har öppnat eget och hon har jätte bra referenser! Artillerigatan 28 va?

KOKO knäppis, klart du ska göra 3D, särskillt oom du ändå vill veta könet... men du tyckte ju själv det lät konstigt

Hoppas ni kommer igång snart, spännade idag att ni ska till JÅ igen, jag håller alla tummar att det går bra...

någon som vet ifall det är en skröna om man har låga hjärtljud på bebisen ska det vara en kille o höga ska vara en tjej?

• Snart så....

Cicci, det stämmer bra :)

• Snart så....

koko, spännande hoppas ni får komma igång snart. Håller tummar och tår för er i eftermiddag.

• _koko_

cicci - jag vet!! :D Får väl se om det ändrar sig om (NÄR!!) den dagen kommer för mig. :)
    Tror det är en skröna. Allt sånt där verkar vara skrönor.

snartis - tack. :)

• Snart så....

Helt rätt koko, inte OM utan NÄR :)
    Du ska se när vi brunchar i maj så kommer alla vara gravida.

• Storasystern

Snartis, det låter ju jättebra!!! Häftigt att få se bebben i 3D!!! Skönt med fina NUPP-värden också!

Koko, du får rapportera hur det gick hos JÅ! Är lite nyfiken. Ifall att jag måste ge mig i kast med ivf jag med...
    Jsg ska snart börja med pergotime för att tvinga fram en ägglossning. så ska jag ta en massa prover. Ska bli såååå skönt att få lite svar till slut!

Cicci, krya på dig, och strunta i dammsugaren! Låt mannen fixa tycker jag! Är man sjuk så är man!

• Storasystern

Snartis, maila Jessie är du snäll! Man blir ju lite orolig när hon bara försvann sådär!
    Hoppas att det bara var att vi var för tråkiga, och att det inte har hänt något... :(

• start september

Snart så - det var ju fantastiskt resultat! Måste kännas jätteskönt! Sen förstår jag att beskedet om snittet väcker lite tankar.

Men roliga nyheter sammantaget!

• start september

Själv har jag idag inte fått något mer brunt sen 8 imorse... Skumt helt enkelt. Jag trodde det skulle fortsätta ända fram till att det blev tantinvasion...

Svar på tråden När märker man av det?