• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Muggles, jag vet verkligen inte alls. Kan du kanske googla??

• sweetstreet

Kul att du är på tråden nu när jag är här förresten Muggles!!! :)

Det var ett tag sedan vi lyckades tima det hela.

• sweetstreet

Härligt att höra att skidresan blev så lyckad!!

Var själv i Trysil för en herrans massa år sedan. Men det är så länge sedan att det nästan känns som om jag sett det på film!!! :D

• nenne78

jag har en teori...

hörde någongång att vår livmoder producerar ett sekret som täpper igen efter en omgång glada simmare så att andra (s) simmare inte kan ta sig in och råka befrukta ägget. OM det är så - är det kanske därför som Bisolvonet är så bra? För om man har sex varje dag så täpper man aksne igen för sig själv?

Sweetstreet
    Låter urhärligt! Jag gillar sängen. Och bakifrån. Både och måste ju bara bli succé!

• sweetstreet

Muggles,
    Om du inte hittar 3D i Götet får du kanske ta en tripp till Huvustaden och göra det privat???? Om du kan boka en frdag kan ju du och maken ha långhelg i staden också?! Då kan du ju passa på att träffa trådisarna som bor i Stockholm också?! :)

• nenne78

muggles
    Trysil I like. Köpte du någon firklövershoklad? Eller hatschenklatschen som vi kallade det (en burk med granfett så man blir pepparkaksbrun i fejan, det fick inte säljas i Sverige förut när jag jobbade i fjällen men nu är det fritt fram).

Nu när det är så mycket snö här bara längtar man efter att få åka både slättförs och utförs!

• sweetstreet

Haha! Tror att min omgivning ibland skulle vilja att jag täppte igen mig själv!!! Fast då gäller det nog mest munnen..... :D Hm, lider av sådan svada ibland att jag tror folk runtomkring mig kan få skavsår i öronen. Stackarna! ;)

• sweetstreet

Nenne!
    Jag knaprar Koko´s födelsedagsbisolvon också såklart!

Man vill ju inte täppa igen sig! :)
    Och då snackar vi inte nästäppa!

Hm, vad kallar man det tro?????
    Mustäppa???????
    :?

• sweetstreet

Hoho!!
    Muggles vart tog du vägen????
    Du tittade in och försvann lika snabbt igen.

Är dina möten inte slut för dagen än??

• _ilsa_

Jag smyger in ett litet försiktigt hej
    Har tjuvläst en hel del i tråden, och nu har min älskling och jag bestämt oss för att börja försöka. Egentligen är det inte så sannolikt att jag blir spontant gravid (har pcos) men det känns ändå lite spännande att ha dissat minipillren

Vi får väl se vad det blir först, bröllop eller barn - vi förlovade oss för några veckor sen och börjar spara till bröllop.

Nåja, hoppas att det är okej att jag hänger lite i er tråd

(Om kravet är att bidra med snusk kan jag säkert bidra med en del )

Svar på tråden När märker man av det?