• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Ilsa
    hur mycket varierar din cykel i längd?

Tycker ni kan köra "lite random" nu, men om du vill försöka ta reda på din ÄL så är ÄL-stickor jättebra. Fast nackdelen om man har väldigt varierande cykel är ju att det kan gå åt många stickor. Och de är ganska dyra. Men så småningom kanske du ändå vill testa?

Lycka till nu iallafall, och njuut så länge du kan av att inte ha "tandborstsex"!!! ;)

• mugglesfan

Sorry sweet - jag var tvungen att gå hem och träna. Hade gått upp 1 kg på en vecka efter allt svullande i Trysil men nu efter 2 träningar är jag nere i samma som för en vecka sedan. Gött! Igår gick det jättebra att träna förresten, kände mig inte lika trött och flåslös som förut och dessutom gick det bra att hoppa lite också.

Snusk... I Trysil vaknade jag av att jag hade drömt en jättehet dröm där min man (som tur var!) figurerade. Frustrerande nog hade vi bara 1 sovrum med 2 våningssängar för oss 2 par, så det gick inte att göra något åt frustrationen där och då
    Fick råda bot på det när vi kom hem i söndags kväll - hoppade på mannen trots att jag eg var alldeles för trött. Inget fantastiskt (pga trötthet) men vi har definitivt kommit ur vår svacka när det gäller snusk iaf! Gött det oxå!

• _ilsa_

Hej och tack för välkomnandet!

Ang ägglossningstest så har jag läst att de inte funkar fullt ut när man har pcos, men jag ska kolla upp det. Om jag visste att de funkar för mig skulle jag gärna testa så man får en aning om hur det står till där inne

start september: jag fick reda på att jag har pcos för snart fyra år sen. Var hos en gynekolog och hon tyckte att jag hade flera av tecknen på pcos, och skickade mig vidare till en kollega som just då sökte såna som jag att forska på... Så då fick jag ta blodprov mm och fick diagnosen.

• mugglesfan

just det ilsa - välkommen! Upplys mig okunniga - vad är pcos?

en annan sak som jag missade igår - Snartis, grattis till fina NUPPet!!! Jag hoppas jag får normala siffror jag med. Nu när ni fått så fina är jag orolig att jag ska ha otur och få dåliga siffror. Liksom för att jämna ut statistiken... Ja ja, det är inte mkt att göra än att vänta...

• Liten med Mindre

Snusk? :)

Laddar om humöret och energin för ny ÄL. Varannan dag från fredag.

Känner mig inte så "snuskig" just nu, så jag kanske måste börja träna redan ikväll. Har plockat fram "Hästarnas dal" för lite mjukporr-läsning. :D Undrar om vi kanske ska ägna oss åt högläsning hemma...

• _koko_

ilsa - välkommen från mig också! Håller tummarna för att ni ska lyckas trots lite dåliga förutsättningar!

sweet - toppklass på snusket, mer sånt!! :D
    Kan själv tyvärr inte bidra eftersom vi befinner oss i en riktig svacka när det gäller sånt. Kanske inte så konstigt med alla turer just nu, men likväl tråkigt förstås.

Jag veeet, 7e mars är ju jättesnart! Vi (jag och sambon) ska bara fylla år först. ;) Sen kanske vi inte kommer sätta igång precis då, men ändå!!

Mr Jonkvist - intressant nick. Har du något mer att tillföra eller var det bara en stilla iakttagelse från en smygläsare? ;)

• BrudSommar2006

Mindre, det är rätta takter, bara att ladda om!

• mugglesfan

Gött att höra Mindre! Kul att du orkar hänga kvar här!

Ahaaa, ilsa, då förstår jag. Det finns mkt som man inte har koll på men man blir oerhört allmänbildad här har jag märkt

HAr precis bokat en tjejresa till Dublin i maj! Kul kul. AM, om du har tips på bra boende (får gärna kosta lite mer bara det inte är sunkigt) i Dublin med omnejd (vi ska nog ta en tur ut på landsbygden också), så shooot!

• mugglesfan

Nenne förresten, skulle ju lägga upp dig i albumet men jag har totalt tappat bort vilken sida i förra tråden som du la upp din bröllopsbildslänk i... Vill du skicka en bild till mig? det gamla vanliga mugglesfan@hotmail.com...

Svar på tråden När märker man av det?