• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nenne78

_lisa_
    snusk är helt klart ett plus (och såna vill vi ju ha)
    välkommen och lycka till!

• nenne78

jaha, ananrs då? Är det någon som har fått nåt på länge? Nänänä, en annan har en propp i hissen men jag vill höra vad andra gör när ingen ser. AAAh härliga tisdag!

• sweetstreet

Nenne! Verkar som om det inte är sådär jättemånga mer än vi som vill prata snusk. Konstigt...! :o

Ilsa!
    Välkommen in i tråden!!!!! *Magnus Härenstams röst*
    :) Kul med fler som försöker få till det!

• sweetstreet

Och Mugglan gick nog hem????????

• sweetstreet

Förresten var är Page nuförtiden???
    Blev det för mycket i helgen för henne med alla gäster och fester och allt var det var. Eller har hon helt enkelt tagit sin stringbikini och sina porr-jesus-wanna-bee-kläder och dragit på sin resa????

Men då skulle hon väl sagt hejdå??? *funderar*

Hoppas hon är ok iallafall!

Haha! Kom på att hon väl ÄLar för fullt nu (hon ligger ju lite före mig) så hon gör väl det enda rätta nu antar jag och "snauskar på för fullt IRL"! :D :D :D

• _ilsa_

Blev nerkopplad från trådlösa nätverket hemma, suck...

Hmm, snusk... Vi bestämde oss för att sluta med skydd i lördags kväll och hade fantastiskt sex på längden och tvären i sänge n söndag morgon Inte för att man tror att det funkar direkt precis, men det är ju en speciell känsla att ha bestämt att "nu försöker vi!"

• sweetstreet

Eh, "snuskar" ska det var så klart. Inte "snauskar".

halkade visst på tangentbordet igen.

Annars kan man ju tro att jag har gotländsk dialekt...

• sweetstreet

Ilsa,
    Visst är det härligt!!!!! :)

Fast då hoppas jag att ni inte behöver komma till tandborstsex-stadiet. För det är inte riktigt lika spontant och fantastiskt rosenskimrande precis... *been there, done that, got the t-shirt...*

• sweetstreet

Ilsa har du koll på din cykel??

• sweetstreet

Äsch nu måste jag jobba lite igen innan lunchen.

Tittar in senare för att se om några nattsuddare är inne på tråden!

Svar på tråden När märker man av det?