• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nenne78

hoho!
    Hoppas Frullan fr en fantastisk bröllopsresa - seychellerna AAAH vad jag OCKSÅ vill åka dit! När jag jobbade som formgivare gjorde jag en resekatalog om Seychellerna (bl a) uuuhuhuhuh*gråter en skvätt* det verkar vara paradiset...

Snart så
    v 14!!??!?! MY GOD vad FORT DET GÅR! Har Cicci fött än?? (föresten, FÖTT - vilket konstigt ord! Halva fötter liksom) ÅÅ vad mysigt att titta på bilden på sitt barn i magen!!

För övrigt håller jag med Viktualia om att snusket alldeles har försvunnit. Är det ingen som kn*llar längre?!?!

• nenne78

jag gillar verkligen inte det ordet. Men det fick bli en chockstart.

• _koko_

Tillbaka!
    Sambon tyckte JÅ var en pajas, han var inte helt imponerad. Sååå synd, för jag har ju jättestort förtroende för honom och ville verkligen att xx skulle gilla honom också...

Men vi kom iaf fram till att IVF fortfarande är bästa alternativet. Vi svarar ju lite svävande på hur länge vi försökt, och skulle antagligen få en annan rekommendation (typ försök på egen hand först) om vi var helt ärliga...
    Men tänk om vi fortsätter försöka på egen hand, åsså funkar det ändå inte och endon blir värre. Nä, det känns som ett jättedåligt alternativ!

Så nu är det bara att vänta in 7e mars då vi åker till uppsala! :)
    Han tyckte dock att det nog vore bra om jag tog 4 sprutor iaf... Hmmmm... Orkar jag vänta så länge? Hahaha, det är ju helt sjukt egentligen - 4 veckor av ens liv, det är klart att man orkar vänta om det betyder att man har större chans att bli smärtfri!!! Otroligt bra tajming iaf eftersom jag ska ta 4e sprutan 2 dagar efter uppsalamötet, så de kan tala om för mig hur jag borde göra!

Sambon har fått Burken också, måste bara vänta på att remissen ska komma fram till huddinge. Inom 10 dagar skulle de höra av sig, sen är det bara att hålla tummarna för att allt står rätt till med simmarna. :)

Nu ska jag fixa lite med utlägg och sen är det dags att dra!

• _koko_

nenne - jag gillar det ordet!

kn*lla kn*lla kn*lla

eller varför inte

k*k k*k k*k k*k

:D
    Äh, vi har blivit för bra med * helt enkelt.

• viktualia

*fnissar*

nu ska smygläsaren på after work... mer öööööööööööl hitåt .. men snusk.. nja.. det får vänta tills jag kommer hem i alla fall...

• sweetstreet

Koko!!!!!

Åååå 7 mars!!!!!!!!!!!! Det är ju bara en månad kvar!!!!! Låter ju helt fantastiskt tycker jag!!!! :) :) :)

Sitter här och får en liten tår i ögonvrån.... :?

Hoppas så att allt kommer gå vägen nu Koko!
    Och jag tycker absolut att ni kan sväva vidare med antalet månader ni försökt! :)

• sweetstreet

Ah, jag tycker också att snusket liksom kommit av sig. Vad hände med alla ställningar och annat skoj?!?!?!?!?!

Håller med Nenne! Vad är en barnvagnsdiskussion jämfört med en ha-sex-doggy-style-sedan-stå-på-huvudet-o-snurra-i-kontorsstols-centrifug-diskussion????
    Inget tycker jag!
    Kan försåt att man vill prata barnvagn när man håller på och ska köpa. Inget ont i det!!!! Men jag menar "rolighetsfaktorn" är ju helt klart rätt mycket lägre måste jag ju erkänna..... :o :D :D

• sweetstreet

Nenne! Kanske får vi starta upp en helt ny tråd där vi kan snuska oss????

Typ
    "när märker man att man vill ha sex?"

eller
    "när vill man ha sex?"

eller
    "hur vill man ha sex?"

eller
    "vad göra när man är k*t?"

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

• mugglesfan

Ngn som vet var man kan göra 3D i Götet? Vi är väl 100 år efter... NUPP kom ju i höstas till Götet

• sweetstreet

Okej!
    Jag kan väl föregå med "gott" exempel då´rå! ;)

Eftersom jag inväntar ÄL nu i veckan och det landade en rejäl aladåb i brallan igår så hoppade vi såklart på varann igårkväll! Kanske lite sent eftersom jag var lite trött, men vad gör man inte för att skicka upp små simmare på nya adventures längs livmoderhalsen...! :o

Bakifrån blev det. Och i sängen. Inga större äventyr här inte. Men kanske ikväll.
    Planen är att antingen göra det varje dag nu fram till böjen. MEN jag tänkte att kasnke är det bättre att vänta och göra det varannandag ett tag först???? Och sedan sätta in en "stöt" (hahaha!!! :D ) dagen innan böj, samt böjdagen och dagen efter?
    Äsch! Jag fattar inte riktigt vad som är bäst egentligen. Det verkar ju ha varit lite olika för plussarna här i tråden.

Jaja, den som lever får se.

Slut på dagens rapport! :)

Svar på tråden När märker man av det?