Tillbaka!
Sambon tyckte JÅ var en pajas, han var inte helt imponerad. Sååå synd, för jag har ju jättestort förtroende för honom och ville verkligen att xx skulle gilla honom också...
Men vi kom iaf fram till att IVF fortfarande är bästa alternativet. Vi svarar ju lite svävande på hur länge vi försökt, och skulle antagligen få en annan rekommendation (typ försök på egen hand först) om vi var helt ärliga...
Men tänk om vi fortsätter försöka på egen hand, åsså funkar det ändå inte och endon blir värre. Nä, det känns som ett jättedåligt alternativ!
Så nu är det bara att vänta in 7e mars då vi åker till uppsala! :)
Han tyckte dock att det nog vore bra om jag tog 4 sprutor iaf... Hmmmm... Orkar jag vänta så länge? Hahaha, det är ju helt sjukt egentligen - 4 veckor av ens liv, det är klart att man orkar vänta om det betyder att man har större chans att bli smärtfri!!! Otroligt bra tajming iaf eftersom jag ska ta 4e sprutan 2 dagar efter uppsalamötet, så de kan tala om för mig hur jag borde göra!
Sambon har fått Burken också, måste bara vänta på att remissen ska komma fram till huddinge. Inom 10 dagar skulle de höra av sig, sen är det bara att hålla tummarna för att allt står rätt till med simmarna. :)
Nu ska jag fixa lite med utlägg och sen är det dags att dra!