• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mialove

Muggles, magbilder är jätteroliga! Har en kompis som tog bilder varje vecka. Det ser nästan ut som i en lärobok när man ser i hennes album. Det är säkert jättekul att ha kvar, speciellt när barnet börjar fråga om hur de blev till...

• _koko_

mialove - min sambo pratar bara om någon frågar. Men då har han inga problem att vara öppen med det. Han har dock, som många andra killar, aldrig varit någon som pratar om sina problem med andra över huvud taget.

• Snart så....

Ja jag har börjat ta bilder men ser så himla stor ut redan så det är inge roligt. Har inte tagit vecka för vecka utan kanske var 3:de vecka så i helgen är det dags igen.

Mialove, jag hade som aladåber veckan innan plusset och det hade jag inte de andra gångerna.

• Snart så....

en kollega till min sambo är i samma sits som oss :) gravida i samma vecka och ska gifta sig så min sambo har verkligen någon att prata med på jobbet

• Snart så....

Mår verkligen dåligt idag, psykiskt inte fysiskt. Det här med omorganisationen är pest, idag kommer facket hit mm
    Sen skickar en kollega en fråga som de ska trycka i nyhetsblad.
    -Vad ser du fram emot mest med 2007?
    Ehhh blev skitsur och skrev tillbaka, ATT FÅ BEHÅLLA JOBBET!! Hon fattade och ska fråga någon som inte är involverad i omorganisationen. J*vla idiot!!! *morrar*

• Snart så....

Förlåt men är på så dåligt humör och vill inte förstöra tråden...

• Snart så....

och hur kan cheferna tro att man bara ska vara som vanligt och jobba och se glad ut???
    bara för dom inte är drabbade
    varför kan inte de oxå få smaka på egen medicin??

• Snart så....

monologer är inte min starka sida med just nu spyr jag bara galla.

och nu är jag hungrig, kan dagen bli värre??

• _koko_

snartis - ibland kanske man ska tänka längre än näsan räcker... Vad korkat av din kollega!!

Urtrist när det är så där, jag vet precis vad du går igenom!!
    *KRAM*

(och man kan inte förstöra tråden)

• Liten med Mindre

Smart kollega Snartis. Direkt ärke-dum-korkad är nog bättre beskrivning!

Hur sjutton kan de försöka ha ett mys-pys-allt-är-bra-nyhetsbrev när det är uppsägningar på gång??? Det blir ju bara jättefalskt! Upprörande! :(

Svar på tråden När märker man av det?