• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _ilsa_

Nej, har inte koll eftersom jag inte har någon regelbunden cykel. Har pcos så ägglossningen kan vara lite när som. Så än så länge skjuter vi i blindo

Vi vet att jag kanske kommer att behöva hormonbehandling längre fram, men tänkte att vi testar lite först, så får vi se hur det går.

• Mr Jonkvist

tycker det är kul att det är så lite grabbar i den här diskussionen...men vi är väl inte lika sugna kanske

• Drömma

Nej, tvångsNUPPning :) kan nog få de vildaste hingstarna på fall och kasta in handduken. Det är ju herrarnas prestation soom räknas...

• BrudSommar2006

Jag knaprar bisolvon för fullt för att försöka bli av med min förkylning men inte verkar de råda den minsta bot på vare sig nästäppa eller hosta så jag börjar undra om den där slemlösande effekten inte biter på mig. Hoppas att de fungerar bättre i andra mer spännande syften i alla fall.

ilsa, ska du inte börja med ÄL tester i alla fall så du har koll på när det är störst chans? Så blir det lite mindre skjut i blindo? Fast ni kanske vill vänta lite?

Nej, några killar har vi inte sett till i tråden. Kanske har de mindre koll på ÄL och när chansen att lyckas är som störst osv? Jag hade i vilket fall ingen aning om hur svårt det faktiskt kan vara att få till det innan jag började läsa här och vilken kraftansträngning det kan behövas för att öka sina chanser. Tycker väl att det borde finnas många killar som är lika sugna i alla fall men de hänger kanske inte på BT?

• sweetstreet

Mr Jonkvist,

Gissar att det finns rätt många män som vill bli pappor, men det är ju kanske inte denna tråden som är den bästa????
    Eftersom vi mest snackar symprom etc så kan det ju vara lite knepigt för grabbarna som väl inte direkt har några fysiska symptom att älta.

Sedan tror jag att det är med forum på nätet som i verkliga livet. Killar snackar inte så mycket med andra/varandra om sådana här saker. De kan diskutera en massa saker, men kanske inte just kvalitet på simmare, stress över sexuella prestationer etc vilket är en del av de saker som ju kan komma upp när man försöker få barn.

Rent generellt är det väl mycket färre män på BT än kvinnor?

Fast jag tror som sagt att det finns vädligt många män därute som vill få barn. I min vänkrets har jag nästan haft lika många killkompisar som tjejkompisar som velat ha barn. En del av de har t o m varit singlar så det har dröjt lite eftersom de ju var tvungna att hitta en tjej först! :)

• Drömma

Men om du, Mr Jonkvist, har några frågor (typ vadsomhelst) så finns det många pålästa donnor här som säkert kan ge dig svar! Allt från prestationsångest till molvärkar!

• viktualia

fniss... tänk vad en liten liten kommentar om frånvarande snusk kan utlösa (om uttrycket tillåts... hi hi)

• start september

Mutter, har ny webläsare som jag inte klarar av att hantera. Jag trycker bort inläggen innan jag publicerar dem.

Mer snusk helt enkelt - ett s'xinlägg för varje vagninlägg - ok?

Ska hämta nya krafter inför mitt minus på BIM-dagen imorgon.

Vi hörs!

• start september

Ilsa,

en kanske dum fråga, men hur fick du veta att du har pcos? Det verkar som att det är ganska vanligt men att få vet det innan de börjar försöka?

Välkommen hit också

• sweetstreet

Hallå Page, var är du min nattkompis??????????

Ingen ute på tråden nu när du inte är det och Syrran inte är i japan. Nähä. Får väl själv ta och sova då.

Svar på tråden När märker man av det?