• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Hehehehe, vi har förresten passerat 500 inlägg.

*Gapskratt*

• viktualia

koko - men det måste varit dåligt med snusksnack.. för inget inlägg har fastnat i filtret än.... *fniss fniss*

• A.M.

CicciL:
    Angående hjärtljud ... Har ju också hört om den varianten när det gäller att gissa kön. Livia måste - om detta stämmer - ha bytt kön fyra-fem gånger under graviditeten Ska bli spännande att se fortsättningen - endera dagen kanske man har en liten bebispojke som flinar åt en från spjälsängen

Grattis Snart så till bra NUPP-resultat. Och det är bra att vara inställd på kejsarsnitt redan nu, så blir det ingen chock senare!

• Storasystern

Koko, då har du definitivt förtjänat det! :)

Vickan, du får bidra med lite snusk dårå! ;)

• Snart så....

Vad härligt koko! :) Har heller aldrig gjort ansiktsbehandling

Iiiiihhhh så roligt, ska få gå på modevisning nästa fredag. Men har ett stort problem, vad har man på sig????

• A.M.

Snart så....
    Kul med modevisning men jag förstår ditt dilemma ... Vad tar man på sig. Jag skulle kört på ngt klassiskt - snygga mörka jeans/byxor och en svart kavaj och ngn topp under. Lite coola smycken kanske. Liksom inte sticka ut för mycket, utan låta dem på catwalken stå för showen ...
    Var är modevisningen?

• sweetstreet

Å Snartis!!!!!
    Vad ROLIGT! Grattis!!!! :)
    Måste kännas superskoj att verkligen se Kick'n! Och så skönt att ni fick sådana bra värden!

• Snart så....

AM: Cafe Opera, hmmm måste kolla med bror min vad de ska ha på sig. Min brors företag anordnar visningen

• Snart så....

Sweet, ja vi fick en jättebra profilbild på ansiktet med ena handen så den ska vi rama in :)

• Snart så....

AM: de ska just visa bla dyra jeansmärken och jag kommer inte i mina längre

Svar på tråden När märker man av det?