• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

start september: inte för att låta pessimistiskt men det låter som du har precis som mig sista mensen innan plusset.
    Hade bruna flytningar i ca 4 dagar sen uppehåll på 3 och sen kom MASSOR av blod :(

• Snart så....

tack allihopa :) jo det känns jättebra trots ev snittet.

• Snart så....

start september, fast jag hoppas att tanten håller sig borta helt.

• start september

Snart så, jag är ju rätt realistisk/pessimistisk redan så det är helt ok. Det är bara att nästa på NÄL tror jag + att göra en gyn undersökning så att man känner så lite lugnare.

• _koko_

Storasystern - lovar!

Återkommer förhoppningsvis redan idag, men det beror på hur lång tid det tar, har en ansiktbehandling inbokad klockan 6. Ska bli så sköööönt!

• _koko_

Pergo blir det nog inte för mig eftersom det kan "mata" endon = inte bra.

• Storasystern

Nä Koko, inte förvärra endo - dåååligt! :(
    Ha det gott på ansiktsbehandlingen! Låter guld. Skulle man kanske kost på sig! :)

• Moppy

Åhh Snartis, vad härligt det låter! Så skönt med bra besked!

Ärligt talat vet jag inte om jag skulle bli så ledsen för att få göra snitt. Jag skulle nog faktiskt inte bli alltför ledsen, om jag behövde det pga medicinska skäl. Jag har alltid varit lite halvrädd för att förlösa vanligt!

• _koko_

Storasystern - det är mitt livs första riktiga ansiktsbehandling, vid 28 års ålder! Så jag förtjänar det tycker jag nog. :D

Svar på tråden När märker man av det?