• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Koko!
    Låter ju himla bra att ni är på G nu! Lycka till hos JÅ och jag är säker på att allt kommer gå superbra när ni väl börjar med IVF:n! :)

Ha en jätteskön ansiktsbehandling också! Jag var på min första i somras och det var superhärligt. Fast var beredd på att man kan se helt kansig ut dagen efter...! :o
    Jag blev ganska röd och lite "fjällig" på kinderna. Men det gick över efter ett par dagar.

Har inte varit sedan dess, men har funderat på att gå igen nu. Men hon jag gick hos är mammaledig nu (fick barn i november) så därför har jag itne riktigt kommit mig för att boka. än. Man kan ju gå någonannanstans såklart (här i NYC vimlar det av sådana ställen) men hon jag gick till var så himla bra och även supergullig, så helst skulle jag gå tillbaks till henne. Å andra sidan är detta USA så jag tror inte hon kommer vara mammaledig på heltid så länge :)

• sweetstreet

Å vad häftigt!!!!!
    Kan du inte scanna bilden och lägga ut i vår fotosida?????????????? :) :?

• sweetstreet

Syrran!
    Låter jätteskönt att du också är på gång med "behandling" nu. Förstår att det kan kännas lite trögt eftersom du måste äta dian piller och så. Men det måste kännas så bra att allt liksom är igång nu och att ni får hjälp! Då kommer det ju att fixa sig även om du får ha lite tålamod. :)

• sweetstreet

Jag missade också FuLLan. Såklart. Men jag hoppas vekrlgien att hon får en superhärlig resa!!!!!!

• Snart så....

Sweet, har tyvärr ingen scanner varken hemma eller på jobbet :(

• sweetstreet

Synd Snartis, för det hade varit så coooolt att ha bild på Kick'n i vårt fotoalbum! :D

Särskilt för oss som ju inte har chans att träffas och fåse bilden "live".

Men jag tycker det låter så häftigt detta med 3D!
    Jag har hört av en kompis här som fikc barn förra året att de verkar göra 3D här som typ "standard". Så jag hoppas att man får det också den dagen man är gravid.

• Snart så....

Ja sweet det hoppas jag att du får. Det enormt häftigt att se barnet röra sig och se båda armarna & ben tydligt. "vanliga" ultraljudet ser man ibland så otydigt..

• Snart så....

oj, nu måste jag iväg, ska hämta sambon och hem och titta på bilderna

Kram kram

• BrudSommar2006

Tur att det inte är jag som ska på modevisning även om det låter kul, jag kommer inte i någonting längre, särskilt inte jeans eller kavajer. Nepp, jag kör vidare på den gravida stretch-stilen vi pratat om tidigare.

Ser fram emot vårt 3D/4D i mars nu när ni pratar om det. Vi har ju bokat privat i hopp om att äntligen få veta vad det blir efter tidigare misslyckade försök.

• sweetstreet

Ja lycka till Brudsommar!! Hoppas ni kan få se det nu. Kanske är det lättare att verkligen avgöra könet om man får se barnet i 3D?

Svar på tråden När märker man av det?